تاریخ انتشار: 1397/07/27 19:10
کد خبر: 125661

مربی سپیدرود رشت: در تعطیلات تیم از شرایط مسابقه دور شد

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: فکر می‌کنم با حمایت هواداران صبور رشت اوضاع ما بهتر خواهد شد.
مربی سپیدرود رشت: در تعطیلات تیم از شرایط مسابقه دور شد

علیرضا امامی فر پس از تساوی بدون گل تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: بازی امروز برای ما دو نیمه متفاوت داشتیم. در تعطیلات تیم از شرایط مسابقه دور شد. در نیمه اول نتوانستیم خیلی خوب بازی کنیم. با تیمی بازی کردیم که 4 دوره در مسابقات آسیایی حضور داشت.

وی ادامه داد: در نیمه دوم تغییراتی ایجاد کردیم. دو بازیکن تیم امید خود را وارد زمین کردیم که سربلند هم شدند و فکر می کنم اگر به همین صورت ادامه دهیم شرایط خوب می شود. از نظر فیزیکی و تکنیکی پیشرفت تیم ما محسوس بود، چون خیلی تمرین کرده بودیم. توپ‌های ما به گل تبدیل نشد، اما فکر می‌کنم با حمایت هواداران صبور رشت اوضاع ما بهتر خواهد شد. از تیم داوری تشکر می‌کنم که بدون نقص قضاوت کردند.

امامی فر تاکید کرد:‌ کادرفنی سپیدرود کاملاً با هم همکاری داریم و تسلط کاملی بر اوضاع داریم.ما یک تیم واقعی هستیم و وظایف تقسیم شده است. این بازی شرایط خاص خودش را داشت. در نیمه دوم متوجه شدیم با پاس‌های کوتاه نمی‌توانیم حریف خط هافبک ذوب‌آهن شویم و از همین رو به سمت پاس‌های بلند رفتیم و موقعیت‌های خوبی خلق کردیم که گل نشد.

وی ادامه داد: باید به روند تیم ما به چشم یه پروسه نگاه کرد. حدود دو ماه است که کار را در دست گرفته ایم و زمان زیادی نیست. چند مسئله را با هم جلو می‌بریم؛ هم در بخش بدنی و هم در بخش فنی خیلی باید کار کنیم.
مربی تیم فوتبال سپپدرود رشت گفت:در بازی برابر صنعت نفت هم برای پیروزی وارد میدان شدیم. امروز ما هفت مصدوم داشتیم و از دو بازیکن امید خود استفاده کردیم که آنها افتخار سپیدرود و آینده فوتبال رشت هستند.
امامی‌فر خاطرنشان کرد: تماشاگران ما را تشویق کردند و در نتیجه باید گفت که شرایط مان خوب بود. اظهار نظر درمورد مسائل فنی و بدنی تخصصی است و هر کسی نمی‌تواند در این خصوص اظهار نظر کند. میانگین سنی تیم ما را درنظر بگیرید و باید به گونه ای تمرین کنیم که مصدوم نشوند. ما باید برای یک پروسه یک ساله خود را آماده کنیم. کادر فنی تصمیم می‌گیرد که تیم در روز یک جلسه تمرین کند یا دو جلسه؛ ضمن اینکه در ادامه راه بازهم حدود 50 روز تطعیلات داریم. ما امروز عالی بودیم و باید از بازیکنان تشکر کنم.
وی ادامه داد: علی عزتی و علی عباسی به تمرینات برگشته اند و کمک خوبی خواهند بود. ما تا لحظه آخر با تفکرات حرفه‌ای کریمی پیش می‌رویم و ناامید نیستیم. تلاش خواهیم کرد تا سهمیه این تیم در لیگ برتر حفظ شود. امیدوارم شرایط روز به روز بهتر شود. برای دچار نشدن به سرنوشت تیم‌هایی مانند راه‌آهن و ... باید از این تیم حمایت شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mjqmw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از خطیبی انتظاری بیش از ماندن در لیگ برتر نداریم/ صادقیان و گردانی به بازی پدیده نمی‌رسند