تاریخ انتشار: 1397/07/27 16:58
جو اولدترافورد در بازی با نیوکاسل آتشین بود
کد خبر: 125687

پوگبا: اِزار بهترین بازیکن حال حاضر لیگ برتر است

پل پوگبا می‌گوید هافبک بلژیکی چلسی در حال حاضر بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس است.
پوگبا: اِزار بهترین بازیکن حال حاضر لیگ برتر است

پل پوگبا در آستانه دیدار بعدازظهر فردا (شنبه) تیم فوتبال منچستریونایتد مقابل چلسی در هفته نهم لیگ برتر انگلیس در  گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» گفت: به اعتقاد من چنین دیدارهایی بهترین بازی‌ها برای بازی کردن هستند، چون فرصت بازی مقابل بهترین بازیکنان و باشگاه‌های بزرگ فراهم می‌شود. ما هم برای چنین بازی‌هایی با فشار زیاد فوتبال بازی می‌کنیم.

وی در مورد بازی فردا نیز اظهار داشت: این فصل می‌بینید که چلسی مالکیت بالایی از توپ و میدان را در اختیار داشته و روی روند پیروزی است. آنها بازیکنی به نام ادن ازار دارند که نمی‌توان او را نادیده گرفت. احتمالاً در حال حاضر او بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس است. ما هم با جبران عقب‌افتادگی‌مان مقابل نیوکاسل به پیروزی 3 بر 2 رسیدیم و اکنون نیاز به کسب امتیاز داریم. ما نیاز به کسب امتیازات این بازی داریم، هرچند بازی خیلی سختی در انتظارمان است. تقابل منچستریونایتد و چلسی بازی بزرگی است.  

هافبک فرانسوی شیاطین سرخ با اشاره به جو موجود در ورزشگاه اولدترافورد در بازگشت دراماتیک شیاطین سرخ مقابل نیوکاسل اظهار داشت: جو موجود در اولدترافورد کمک زیادی در بازی با نیوکاسل کرد، چون جو آتشینی بر آن حاکم بود. صدای تماشاگران را می‌شنیدم که ما را به جلو سوق می‌دادند. درست مثل بازیکن دوازدهم ما بود و کمک زیادی به ما کرد.

پوگبا در مورد رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر نیز یادآورد شد: در لیگ برتر نمی‌توان حدس زد که چه اتفاقی خواهد افتاد و به همین دلیل است که لیگ برتر، هیجان‌انگیزترین لیگ در دنیاست. در لیگ بازی 2 بر صفر باخته با برتری 3 بر 2 عوض می‌شود. این دیوانه‌کننده است. تا پایان 90 دقیقه هر اتفاقی ممکن است، رخ دهد و در هر موقعیت شرایط ممکن است، تغییر کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2omz5o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بارسلونا به دنبال ستاره گرانقیمت شیاطین سرخ