تاریخ انتشار: 1397/07/26 23:36
کد خبر: 125762

یک ستاره دیگر پرسپولیس مصدوم شد

مهاجم نیجریه ای تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دیدار تیمش مقابل نود ارومیه دچار مصدومیت شد.
یک ستاره دیگر پرسپولیس مصدوم شد

در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال ایران، تیم های پرسپولیس تهران و نود ارومیه  در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان برانکو ایوانکوویچ موفق شدند با نتیجه یک بر صفر و گلزنی محمد انصاری به پیروزی برسند. در این دیدار که حدود ۵ هزار نفر از نزدیک شاهد تقابل سرخپوشان پایتخت و شاگردان بیات لو بودند، ۲ ستاره پرسپولیس به نام های کمال کامیابی نیا و گادوین منشا دچار مصدومیت شدند.

ابتدا در نیمه دوم کمال کامیابی نیا از ناحیه کتف دچار مصدومیت شد و جای خود را به حمید طاهرخانی داد. البته مصدومیت او جدی نیست و پس از حضور در بیمارستان اعلام کرد، مشکل خاصی ندارد و فردا ( جمعه ) در تمرینات حضور خواهد داشت اما نگرانی و خبر بد برای هواداران سرخپوش مصدومیت گادوین منشا، مهاجم نیجریه ای این تیم است. او در دقیقه 89 جای خود را به محسن ربیع خواه داد و پس از پایان بازی، سید جلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس بیان کرد که این بازیکن دچار مصدومیت شده است.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ باید در حساس ترین مسابقه سال، یک آبان در ورزشگاه آزادی به مصاف السد قطر بروند و تاکنون غیبت حسین ماهینی قطعی است و هواداران و کادرفنی باید امیدوار باشند تا کامیابی نیا، امید عالیشاه و گادوین منشا به بازی با السد برسند.

سرخپوشان در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد به پیروزی یک بر صفر رسیدند و حالا باید در بازی برگشت، یک آبان در ورزشگاه آزادی به مصاف این تیم بروند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nwrar

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلخوری منشا از مدیران پرسپولیس