تاریخ انتشار: 1397/07/26 22:10
کد خبر: 125773

پرسپولیس-السد؛سرخپوشان نگرانند!

تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز با پیروزی یک بر صفر مقابل نود ارومیه راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شد و باید در این مرحله به مصاف سپیدرود رشت برود.
پرسپولیس-السد؛سرخپوشان نگرانند!

از سوی دیگر این تیم روز سه شنبه هفته آینده در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های آسیا به مصاف السد قطر می رود تا در صورت شکست این تیم راهی دیدار نهایی این رقابت ها شود.

بازیکنان تیم پرسپولیس درباره دیدار با نماینده قطر نگرانی های دارند که بعد از مسابقه با تیم نود ارومیه در گفت وگو با خبرنگاران به آنها پرداختند.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در این باره گفت: با توجه به شانس بالای پرسپولیس برای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا هیچ حمایت مناسبی از سرخپوشان صورت نگرفته است.

سیامک نعمتی افزود: تمرکز بازیکنان روی دیدار با السد قطر بود و برای همین امروز کار سختی داشتیم.

وی ادامه داد: متاسفانه در این دیدار کمال کامیابی نیا بار دیگر از ناحیه کتف مصدوم شد اما او به خاطر پرسپولیس از فردا در تمرینات حاضر و با درد تمرین خواهد کرد. تیم پرسپولیس با کمبود بازیکن روبه رو است و به همین دلیل بازیکنان حتی با مصدومیت هم به میدان می روند.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انتظارمان این است که در دیدار مقابل نود ارومیه هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند و آنها فراموش نکنند که به کمکشان نیاز جدی داریم.

وی تصریح کرد: متاسفانه در مجموعه حمایت خوبی از پرسپولیس نمی شود و این شایسته تیمی که به فینال لیگ قهرمانان رسیده نیست. هنوز 50 درصد راه برای رسیدن به فینال باقی مانده و امیدوارم نگاه به پرسپولیس ملی باشد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس نیز گفت: امکانات باشگاه قابل قیاس با رقبای آسیایی نیست و برای حل مشکلات باید نگاه ملی به پرسپولیس شود.

محمد انصاری افزود: بازی مقابل السد یک مسابقه ملی است و امیدوارم با حمایت مردم ایران به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اهمیت دیدار مقابل السد گفت: باید نگاه به پرسپولیس ملی باشد و بیش از این نیاز به حمایت داریم.

وی در خصوص شانس بالای پرسپولیس برای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: هر کسی فوتبالی باشد، می داند صعود به فینال تمام شده است و باید بازی خوب مقابل الدحیل را در ورزشگاه آزادی تکرار کنیم.

انصاری در رابطه با ناراحتی بازیکنان پرسپولیس پس از دیدار مقابل نود ارومیه تصریح کرد: مجموعه عواملی است که ثابت می کند نسبت به رقبای آسیایی خود امکانات بسیار کمی در اختیار داریم و باید فکری به حال این مساله شود.

محسن ربیع خواه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس نیز درباره مشکلات پرسپولیس برای دیدار با السد گفت: تیم ما در ماه های اخیر مشکلات زیادی را تحمل کرده و امیدوارم با صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا مزد زحمات خود را بگیریم.

وی به برتری این تیم مقابل نود ارومیه در دیدار امروز جام حذفی اشاره کرد و افزود: خوشبختانه بعد از مدت ها توانستم برای پرسپولیس به میدان بروم و خوشبختانه وضعیت خوبی دارم و در این مدت تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشتم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه آیا توانایی 90 دقیقه حضور در میدان را دارد؟ اظهار داشت: چند ماهی از میادین دور بودم اما هر وقت نیاز باشد از جان برای پرسپولیس مایه می گذارم.

وی تصریح کرد: آرزو می کنم کمال کامیابی نیا بتواند به ترکیب بازگردد و تیم را مقابل السد همراهی کند. هنوز کار ما مقابل السد تمام نشده و اگر غافل شویم قطعا با مشکل روبه رو خواهیم شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نیز با یادآوری اینکه روز سه شنبه بازی بسیار مهمی با السد قطر خواهد داشت، گفت: تیم از نظر جسمانی کاملا آماده است.

وی تصریح کرد: برای بازی مقابل السد هیچ توجیهی قابل قبول نیست و به طور حتم تمام بازیکنان من آماده این مسابقه خواهند بود. برای این دیدار پنج روز زمان داریم که به شرایط ایده آل برسیم.

برانکو خاطرنشان کرد: بزرگترین مشکل تیم کمال کامیابی نیا است و قطعا فردا شرایط او مشخص خواهد شد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/369bkz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنان السد می‌توانند پرسپولیس را در خانه خود شکست دهند