تاریخ انتشار: 1397/07/26 19:21
کد خبر: 125806

لگد به پیکر بی جان پاسی که دیگر بزرگ نیست / نقش عظیمی،صوفی،باقری نیا،جمشیدیان و شرکا در حال بد این روزهای پاس...

پاس همدان فصل گذشته با هدایت مجید باقری‌نیا با کسب نتایج بسیار ضعیف به لیگ دسته سوم سقوط کرد.
لگد به پیکر بی جان پاسی که دیگر بزرگ نیست / نقش عظیمی،صوفی،باقری نیا،جمشیدیان و شرکا در حال بد این روزهای پاس...

این تیم در سال ۱۳۸۶ پس از دخالت سیاسیون با انحلال باشگاه فوتبال پاس تهران امتیاز این تیم را در لیگ برتر خریداری کرد تا همدان در لیگ برتر نماینده‌ای داشته باشد.

پاس در اولین سال حضورش در همدان و در هفتمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس با استقبال پرشور و بی نظیر هواداران همدانی روبرو شد و توانست در این فصل با بازی‌های درخشان و کسب ۴۹ امتیاز از ۳۴ بازی در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

این تیم در روز ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ و در هفته پایانی دهمین دوره مسابقات فوتبال دسته برتر ایران جام خلیج فارس میزبان تیم استقلال تهران بود، (در روزی که ورزشگاه ۱۵ هزار نفری مفتح همدان مملو از هواداران پرشور پاس بود) نتیجه را دو بر صفر به استقلال تهران واگذار کرد تا با کسب ۳۵ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به شاهین بوشهر و راه‌آهن شهرری در رده شانزدهم جدول رده‌بندی قرار بگیرد و به همراه تیم‌های پیکان قزوین و استیل آذین به مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های ایران جام آزادگان سقوط کند.

پس از سقوط پاس به لیگ دسته اول این باشگاه روند رو به پایین خود را ادامه داد تا در نهایت به لیگ دسته دوم سقوط کرد، اما این پایان داستان غم‌انگیز پاس نبود.

سبزپوشان دیار هگمتانه فصل گذشته با هدایت مجید باقری‌نیا با کسب نتایج بسیار ضعیف سقوط آزاد خود را تکمیل کرد و به لیگ دسته سوم کشور سقوط کرد.

پس از سقوط قهرمان آسیا به لیگ سه انتقادات بسیار زیادی به امیرعظیمی مدیرعامل این باشگاه و عباس صوفی رئیس هیات فوتبال همدان انجام شد، همدانی ها با خرید امتیاز تیم لیگ دویی پرسپولیس مشهد به لیگ دو بازگشتند تا امید در همدان زنده شود، ابتدای فصل رضا عنایتی به عنوان سرمربی پاس انتخاب شد، اما پس از گذشت چند هفته عنایتی نیز از پاس جدا شد تا احمد جمشیدیان بع عنوان سرمربی جدید این باشگاه انتخاب شود.

اما پس از گذشت پنج بازی شاگردان جمشیدیان تنها چهار امتیاز کسب کردند تا نشان دهند موفق‌ترین شهر در سقوط به لیگ های پایین تر هستند.

پاسی ها تاکنون با عملکرد ضعیف خود در رده دوازدهم جدول قرار دارند، با این روند بار دیگر پاس همدان طعم تلخ سقوط را میچشد.

حال باید دید در هفته های آینده جمشیدیان میتواند نتایج خوبی را کسب کند یا داستان غم‌انگیز پاس تکرار میشود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bqeqd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صیدالی: هیچگونه حمایتی از تیم جنوب نمیکنند/ مگر باغملک جزیی از استان خوزستان نیست/ تا این وضعیت باشد بازیکنان با پای برهنه تمرین می‌کنند