تاریخ انتشار: 1397/07/26 17:09
کد خبر: 125829

محرومیت شفر نقطه مثبت استقلال در بازی فردا؟

شفر را باید یکی از مربیان پرتکاپوی لیگ کنار زمین بدانیم. گاهی اوقات اتفاق می‌افتد که این مربی بیشتر از داور بازی هم سوت می‌زند و این سبک و سیاق خاص او چهره ویژه‌ای از این مربی ساخته است.
محرومیت شفر نقطه مثبت استقلال در بازی فردا؟

 به دلیل همین هیجانات کاذب هم سیدعلی در بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان این مربی را اخراج کرد تا امروز در فهرست محرومان هفته نهم قرار بگیرد. این بار شفر نمی‌تواند رفتار خاص خود را کنار زمین پیاده کند و باید از روی سکوها تیمش را هدایت کند.
شاید بیش از هرکسی در بازی استقلال و سایپا باید زاهدی‌فر داور این دیدار خوشحال باشد چرا که علی دایی سرمربی سایپا هم در کنار زمین پر جنب و جوش است و زیاد به داوری اعتراض می‌کند و اگر آن طرف زمین هم شفر بود و همین جنب و جوش را داشت این داور باید برای آرام کردن دو مربی زمان زیادی از بازی را صرف می‌کرد اما نکته اینجا است که استقلالی‌ها باید از بابت محرومیت شفر خوشحال باشند یا ناراحت؟
خیلی‌ها معتقدند که شفر با این جنب و جوشش آرامش را از تیم خود می‌گیرد و در بازی با سایپا تیم شفر بدون استرس می‌تواند به کار خود ادامه دهد.
استقلال در بازی فردا روز سختی خواهد داشت و شفر برای تیم دایی باید بیش از گذشته توان بگذارد خصوصا اینکه این تیم در ورزشگاه تختی تاکنون نباخته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2alx8e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیرعامل تراکتورسازی خطاب به سرخپوشان: این تیم لیاقت قهرمانی را دارد