تاریخ انتشار: 1397/07/26 09:55
کد خبر: 125879

شرایط نامساعد به ضرر سرمربی رئال مادرید !

شرایط خولن لوپتگی در مادرید خیلی مساعد نیست و رئال مادرید از همین حالا به دنبال جانشین احتمالی او است.

فصل برای خولن لوپتگی و رئال مادرید بسیار خوب آغاز شد و آنها در لالیگا و لیگ قهرمانان نتایج خوبی به دست آوردند اما در هفته های اخیر شرایط هرگز بر وفق مراد آنها نبوده است و نزدیک به 7 ساعت ناکامی در گلزنی باعث شده آنها در رده چهارم جدول لالیگا قرار گیرند.

حالا کوریره دلا اسپورت ادعا کرد مدیران رئال مادرید روز دوشنبه با آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی و سابق باشگاه چلسی تماس گرفتنه اند تا در صورت امکان شرایط او برای فعالیت احتمالی در مادرید را جویا شوند.

کونته در حال حاضر در کش و قوس قانونی با باشگاه سابق خود برای دریافت غرامت 10 میلیون یورویی بعد از اخراج در تابستان امسال قرار دارد اما شاید شانس هدایت یکی از بزرگ ترین تیم های اروپا وی را متقاعد کند تا از این غرامت گذشته و سرمربی رئال مادرید شود.

کونته در روزهای حضور در یوونتوس و چلسی عملکرد خوبی داشته و تخصص او فتح رقابت های لیگ است؛ جامی که کهکشانی ها در سالهای اخیر خیلی در آن موفق نبوده اند.

2 بازی آینده رئال مادرید یکی مقابل لوانته در لالیگا و دیگری برابر ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان بسیار در آینده لوپتگی تاثیرگذار خواهد بود و اگر ناکامی های استمرار پیدا کند، آنگاه احتمالا شاهد اخراج این سرمربی نگون بخت خواهیم بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dv9rp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طرح نوشت؛ لوپتگی جانشین خوبی برای زیدان نبود