تاریخ انتشار: 1397/07/25 22:07
محمد نوری در گفت وگو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 125902

از نبود فرمانده در میانه میدان رنج می بریم/ شفر سفارش نمی پذیرد/ بازی سختی در برابر سایپا داریم

محمد نوری پیشکسوت استقلال در گفت وگوی اختصاصی با فرتاک ورزشی درباره شرایط این تیم سخن گفت.
از نبود فرمانده در میانه میدان رنج می بریم/ شفر سفارش نمی پذیرد/ بازی سختی در برابر سایپا داریم

محمد نوری پیشکسوت استقلال در گفت وگوی اختصاصی با فرتاک ورزشی و در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که در حال حاضر شرایط استقلال را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: باید قبول کنیم که در ابتدای فصل شرایط چندان مناسبی نداشتیم، ولی رفته رفته این شرایط رو به بهبود است و تصور می کنم حالا که بازیکنان ملی پوش به تمرینات اضافه شده اند، می توان امیدوار بود که این شرایط بهتر و بهتر شود و امیدواریم این اتفاق بیفتد.

وی در ادامه گفت: تمرینات بدون بازیکنان ثابت عملا تیم را با مشکل مواجه می کند ولی تصور من این است که روند رو به رشد را در پیش رو داریم و تلفیق بازیکنان جوان و با تجربه و بازگشت ملی پوشان می تواند استقلال را به یک هماهنگی لازم برساند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که بازی استقلال در برابر سایپا را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: روز جمعه بازی بسیار سختی در برابر شاگردان علی دایی در پیش رو خواهیم داشت چرا که آنها مهاجمان بسیار زهرداری در اختیار دارند و از یک خط هافبک منسجمی برخوردار می باشند و اگر مدافعان استقلال کم دقتی کنند ممکن است مشکل ساز شوند ولی استقلال چاره ای به غیر از پیروزی ندارد و اگر تیم به فکر صعود به بالای جدول است باید این بازی سخت و 6 امتیازی را برنده از زمین خارج شود که البته دور از دسترس هم نخواهد بود.

وی در برابر این سوال که در نهایت تکلیف الحاجی گرو با عملکرد ضعیفی که از خود بر جای گذاشته است، چه می باشد، گفت: بله متاسفانه با رفتن تیام و جایگزینی گرو، فاصله این دو نفر بسیارزیاد است و نمی توان عملکرد آنها رابا هم مقایسه کرد و در خط حمله تا به اینجا روح الله باقری به نظر من عملکرد نسبتا مثبتی داشته که بازی زیادی به او داده نشده است.  

مدافع اسبق استقلال در مورد عملکرد مرتضی تبریزی در خط حمله این تیم گفت: تبریزی هنوز نتوانسته آن طور که در ذوب آهن ظاهر می شد در استقلال خود را نشان دهد و شاید نیاز به زمان داشته باشد.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود، خط حمله استقلال زهردار نیست و باید در نیم فصل به فکر تقویت باشند و یکی دو بازیکن در این منطقه به خدمت بگیرند. اگرچه باید قبول کنیم که در این فصل در خط میانی فرمانده ای وجود ندارد اما باز هم با تمام شرایط سختی که وجود دارد تصور می کنم توان پیروزی بر سایپا وجود دارد.

وی در رابطه به اینکه شفر خواهان حضور مجتبی جباری بوده و گویا فتحی، سرپرست تیم با این موضوع مخالفت کرده است، گفت: در حال حاضر با توجه به حاشیه های که در استقلال به وجود آورده اند، آرامش را از این تیم گرفته اند. عدم نتیجه گیری مناسب هم مزید بر علت شده است.

نوری در ادامه در خصوص کمیته فنی گفت: اعضای کمیته فنی باید کمک حال شفر باشند و نباید تحمیلی در کار باشد وگرنه نتیجه معکوسی در بر خواهد داشت  و با توجه به شناختی که از آقای شفر دارم او مربی حرفه ای است و تحمیلی کسی را نخواهند پذیرفت. ولی در هر حال هر کسی بتواند به استقلال کمک کند و ان شالله همه دست به دست هم دهند تا در کنار آبی پوشان قرار بگیرند.

تمرین استقلال

بازیکن پیشین استقلال در مورد دیدار تیم ملی با بولیوی گفت: من نمیدانم چرا از زمانی که آقای کی روش به تیم ملی آمده اند، نتوانسته ایم بازی های خوب تدارکاتی داشته باشیم و نمی دانم خودش نخواسته یا اینکه فدراسیون توان انجام آن را نداشته است. متاسفانه باید بگویم طی چند سال گذشته اصلا بازی تدارکاتی خوبی نداشته ایم و رقبای ما در این زمینه خیلی جلوتر بوده اند و در جام ملت ها قطعا با مشکل مواجه خواهیم شد و بولیوی هم تیم معمولی بود و بازی کردن با سپاهان،استقلال و پرسپولیس خیلی بهتر از این تیم بود.

نوری در ادامه در خصوص حضور بانوان در بازی بین تیم ملی ایران و بولیوی درورزشگاه آزادی گفت: بانوانی که در ورزشگاه آزادی آمده بودند گزینش شده و از خودشان بودند و این نمی تواند دلیلی برای ورود بانوان به ورزشگاه باشد و یک بار برای همیشه باید این موضوع حل شود.

گفت وگو: زهره فلاح زاده


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27adpe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دربی های مهرماه به نفع استقلال+آمار و ارقام