تاریخ انتشار: 1397/07/25 17:13
کد خبر: 125947

بازیکنان تیم پیکان انگیزه زیادی برای بازی با پرسپولیس داشتند

فراز امام علی می گوید بازیکنان تیم پیکان انگیزه زیادی برای بازی با پرسپولیس داشتند اما این بازی به خاطر منافع ملی لغو شد.
بازیکنان تیم پیکان انگیزه زیادی برای بازی با پرسپولیس داشتند

فراز امام علی بازیکن 23 ساله تیم پیکان یکی از پدیده های این تیم در چند فصل اخیر بوده است. او در گفتگو با ورزش سه راجع به وضعیت تیم پیکان و لغو بازی با پرسپولیس گفت: شرایط تیم ما شرایط خوبی است. پرسپولیس بازی آسیایی دارد و درخواست دادند به باشگاه و آقای جلالی و مدیران قبول کردند و برای حفظ منافع ملی بازی لغو شد. آقای جلالی و برانکو هم رابطه خوبی دارند و مشکلی در این زمینه نیست. ما آمادگی کامل داشتیم برای این بازی و انگیزه هم داشتیم اما الان پرسپولیسی ها بازیکن ندارند و خدایی نکرده مصدومیتی هم اتفاق بیفتد یا خسته می رفتند برای بازی السد، اتفاقات تلخی می افتاد و به همین خاطر موافقت کردیم بازی مان عقب بیفتد و پرسپولیس پرقدرت به مصاف السد برود.

او ادامه داد:  ما الان 3-4 بازی آخرمان را اکثرا بردیم و شرایط فوق العاده ای داریم و اگر الان با پرسپولیس بازی می کردیم مسلما اذیت شان می کردیم و کار برایشان سخت بود اما الان به خاطر منافع مالی و کشورمان قید این بازی می زدیم.

وی درباره شانس پیکان برای کسب سهمیه آسیایی هم اظهار داشت: من خودم از بچگی تا امروز اینجا هستم هنوز نتوانسته آسیا برود. ما هر سال می آمدیم لیگ برتر و می رفتیم دسته یک، حالا دو سه سال است به ثبات رسیده ایم و تمام تلاشمان را می کنیم به سهمیه برسیم. سال پیش هم زورمان را زدیم اما امسال پرقدرت تر هستیم و تلاش می کنیم جزو تیم های بالای جدول باشیم.

امام علی که سال هاست در پیکان حضور دارد، درباره قدرت پیکان علی رغم جدایی چند بازیکن می گوید: من به نظرم در این سه سال که جزو تیم بزرگسالان بودم، امسال قوی تر هستیم. درست است امسال بازیکنانمان رفته اند اما به نظرم جایگزین ها خیلی خوب هستند و روی نیمکت هم تیم کامل داریم.

این مهاجم جوان در ادامه به آمار فردی خودش پرداخت و گفت: تمام تلاشمان را می کنیم اما توپ هایمان در گل نمی رود و بدشانسی می آوریم. بازی صنعت هم گل زدیم داور قبول نکرد. ضمنا پیکان هفته های اول بازی های سخت داشت و من هم تمام تلاشم را می کنم که بیشتر گل بزنم، قطعا هفته های بعدی فرصت های بیشتری برای گلزنی خواهم داشت. مهاجمان خوبی در تیم ما هستند اما هر مهاجمی خصوصیات خودش را دارد و آقای جلالی تصمیم می گیرد باتوجه به حریف پیش رو چه بازیکنانی بازی کنند.

فراز امام علی در پاسخ به سوالی راجع به جدایی چندبازیکن پیکان و پیوستن به سرخابی های پایتخت و همچنین تصمیم خودش برای آینده گفت: من سال آخر قراردادم با پیکان است، فصل پیش هم به ثبات بازی نرسیدم اما امسال به ثبات رسیده ام. حتی همان فصل پیش چند پیشنهاد خوبی داشتم اما تصمیم گرفتم لیگ هجدهم زیر نظر آقای جلالی و در تیم پیکان کار کنم تا ببینم فصل بعد شرایط چطور می شود. به نظر من عقلانی این است که پرسپولیس و استقلال برویم و در سال های اخیر هم دیده اید که سیامک نعمتی، گادوین منشا، مرتضی آقاخان و... به این دو تیم رفته اند. پیکان تیم تهران است و به جز پرسپولیس، استقلال شاید فقط سپاهان باشد که صاحب نام است و بازی آسیایی دارد.

او همچنین به انجام چند بازی تدارکاتی پیکان در این مدت پرداخت و این چنین از آمادگی این تیم خبر داد: خداراشکر بازی دوستانه کردیم. بازی با سپاهان و گل گهر به ما کمک کرد، فردا هم بازی دوستانه داریم، این ها خیلی به ما کمک می کنند و تمام بازیکنان در شرایط بازی باقی  می مانند. همه بچه ها بازی می کنند و در بازی با سپاهان هم خوب بازی کردیم و امیدوارم هفته بعد بتوانیم از بازی با ذوب آهن در اصفهان 3 امتیاز بگیریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z5ka6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


همکاری همه‌جانبه فدراسیون با پرسپولیس