تاریخ انتشار: 1397/07/25 16:33
کد خبر: 125953

محصص: سرمربی جوانان در آینده نزدیک انتخاب می شود

رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال از انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران در آینده نزدیک خبر داد.
محصص: سرمربی جوانان در آینده نزدیک انتخاب می شود

مرتضی محصص با ارائه گزارشی از نشست اعضای کمیته فنی این فدراسیون گفت: ما در جلسه اخیر پیرامون موضوع تیم های ملی نوجوانان و جوانان بحث و گفت و گو داشتیم. ابتدا آقای چمنیان به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان گزارشی از عملکرد تیم در مسابقات مالزی ارائه دادند و اشاراتی به مشکلات این تیم داشتند. خصوصا شرایط ویژه آب و هوایی که در نخستین بازی فشار زیادی به تیم ما وارد کرد اما در بازی های بعدی دیدیم که رفته رفته کیفیت عملکرد اعضای تیم بهتر شد و نمایش بهتری را شاهد بودیم.

رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: برای تصمیم گیری پیرامون کادر فنی تیم ملی نوجوانان هنوز فرصت داریم اما به طور قطع آقای چمنیان مربی توانمند و شایسته ای است که شایستگی های خودش را به خوبی نشان داده و در مسابقات آسیایی همچنین جام جهانی بهترین نتایج را کسب کرده است. آمارها و شاخصه های عملکرد تیم ملی نوجوانان خصوصا در دو بازی پایانی هم نشان می دهد که این تیم از نظر فنی شرایط خوبی داشته و این بازیکنان در رده های سنی بالاتر می توانند عملکرد درخشانی داشته باشند.

محصص به بحث انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان نیز اشاره کرد و اظهار داشت:مسئولیت بعدی ما انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان ایران است. به هر ترتیب اسامی گزینه هایی در این جلسه مطرح شد و اعضا نظرات خودشان را بیان کردند. بنا بر جمع بندی که خواهیم داشت در آینده نزدیک سرمربی جدید تیم ملی جوانان معرفی خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2alx5y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محصص: نباید مثل ایویچ با کی روش برخورد کنیم/ با تعریف و تمجید بی دلیل مخالفم