تاریخ انتشار: 1397/07/25 16:13
کد خبر: 125957

فلاح: تیم بدون مسابقه بدون انگیزه می شود؛ نمایندگان مجلس و شورای شیراز کجا هستند؟

18 روز از آخرین بازی فجر شهید سپاسی در لیگ دسته اول میگذرد، این مسابقه در هفته ششم لیگ دسته اول برابر قشقایی برگزار شد.
فلاح: تیم بدون مسابقه بدون انگیزه می شود؛ نمایندگان مجلس و شورای شیراز کجا هستند؟

فجری ها پیش از این از 16 شهریور تا یک مهر نیز استراحت داشتند و در 40 روز گذشته تنها دو بازی برابر تیم های لیگ یکی برگزار کرده اند. لیگ دسته اول در فصل جاری از بیست مرداد ماه آغاز شده است که تیم فجر سپاسی در این مدت تنها 6 بازی انجام داده و باید 29 مهرماه در هفتمین بازی به دیدار ملوان بندر انزلی برود.

فجری ها طی 67 روز گذشته تنها 6 مسابقه انجام داده اند که میانگین هر 11 روز، یک بازی را ثبت می‌کنند.

رسول فلاح مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز در گفتگویی که به همین منظور با ما انجام داد گفت: تمرینی که به مسابقه ختم نشود فایده ای برای هیچ تیم و ورزشکاری ندارد و فقط باعث مصدومیت و بی انگیزگی بازیکنان می شود و مربیان نیز نمی توانند شناخت دقیقی از تیم و بازیکنان پیدا کنند، کیفیت هر تیمی با مسابقه بالا می‌رود، فجر از بعد از بازی قشقایی مسابقه ای نداشته است.

وی با بیان اینکه فجر در حال حاضر  محروم و مصدوم ندارد ادامه داد: میلاد غریبی و مجتبی حقدوست از بازیکنان خوب سال های گذشته لیگ هستند که در چند روز گذشته وارد لیست تیم ما شدند، ما سعی کردیم در این مدت تمام وظایف خودمان را انجام دهیم تا نقاط ضعفمان کمتر شود.

فلاح در ارتباط با نوع داوری های این فصل لیگ یک گفت: داوری ها در بازی خونه به خونه و قشقایی به هیچ وجه برای ما در حد مطلوب نبوده با اینکه عمدی در کار نیست. در بازی قشقایی همه دیدند چطور پنالتی روی بازیکن ما را نگرفتند، اشتباهات سهوی بوده اما داوران باید دقت بیشتری کنند و فدراسیون با نظارت بیشتری در تمام زمینه ها لیگ را پویاتر کند، چرا که در این وضعیت سخت مالی برای باشگاه ها یک امیتاز می‌تواند سرنوشت آنها را تغییر دهد.

مدیر عامل فجری ها با اعلام اینکه عملکرد تیم فجر بهتر می‌شود افزود: در حال حاضر در شروع کار هستیم و روزهای زیادی به پایان لیگ مانده، مطمئن باشید نتایج تیم ما تغییر می‌کند. یک تیم برای موفقیت ابزارهای زیادی می‌خواهد.  شهر ما شهری نیست که بتواند تیم های ورزشی خودش را ساپورت کند. اینکه کسی بگوید صد میلیون، دویست میلیون از این و آن بگیریم لیگ را تمام کنیم به جایی نخواهد رسید. تیم های صنعتی تا الان پنج شش میلیارد هزینه کرده اند و آنها را در بالای جدول می‌بینید. دست آنها پر است، اما من فقط یک سوال دارم که پاسخ خیلی از مشکلات ورزش در آن است!؟ نمایندگان  شیراز  در مجلس کجا هستند!؟ حتی یک بار نیامدند ببینند ما زنده یا مرده ایم، اصلا ما را می‌شناسند یا نه؟

فلاح گفت: مگر اداره کل ورزش و جوانان چقدر باید تلاش کند، اینچنین کمک هایی از سوی این اداره کل با مدیریت کامیاب هیچ وقت در فارس یا کشور سابقه نداشته است، این بی انصافی است که زحمات و تلاش های او را نبینیم.

مدیر عامل فجر تصریح کرد: ما در لیگ یک جنگی نا برابر نداریم، برای نتیجه نگرفتنمان بهانه نمی‌آوریم، اما وقتی یک کارخانه صنعتی سودهای فراوانی دارد به راحتی مقداری از آن را خرج فوتبال می‌کند، سوال دیگر من اینست که چرا مردم فقط باشگاه را می‌بینند. کدام مدیر و مربی می‌خواهد تیمش ببازد.

وی با تاکید دوباره بر اینکه فقط استاندار فارس و آقای کامیاب در کنار فوتبال و ورزش هستند گفت: نمایندگان مجلس و شورای شهر کجا هستند، من بارها با آنها تماس گرفتم. شورای شهر 100 میلیون تومان برای ده بازی برای فجر در نظر گرفته است، حال این مقدار را برای 40 نفر تقسیم کنید ببینید چقدر می شود؟ سفر ما به انزلی 50 میلیون هزینه دارد، 36 میلیون فقط هزینه هواپیما شده است و 16 میلیون هزینه های جانبی دیگر می شود.

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز افزود: مردم نمایندگان مجلس شیراز را در این چند سال ندیده اند اگر شما دیدید سلام ما را برسانید تا لااقل یکبار به استادیوم بیاییند، بپرسید در کدام وزارتخانه یا ارگانی از ورزش فارس حمایت کرده اید. مطالبه مردم را کجا گرفته اید، پس شما چکاره هستید.

فلاح خاطر نشان کرد: آنهایی که می‌گویند در این سال ها تیم های زیادی از فارس رفته اند بهتر است سراغ نمایندگان مجلس را بگیرند. بودجه اداره کل ورزش مشخص است مگر آقای کامیاب به عنوان مدیر کل با یک دست می‌تواند چند هندوانه بردارد. 50 هیات دیگر نیز وجود دارند که هر کدام تیم ها و ورزشکاران مختلفی دارند. با این وجود شورای شهری ها برخی اوقات در بازی ها حضور پیدا می‌کنند که مایه دلگرمی است هر چند تا به الان کمکی نکرده اند، اما نمایندگان مجلس چه گلی به سر مردم شیراز زده اند، موقع انتخابات پیدایشان می‌شود و بعد غیب می‌شوند. تا قبل از انتخابات هر روز در هیات فوتبال و زمین ارتش بودند اما بعد از آن یکبار هم در حوالی

ورزش دیده نشده اند، باور کنید اگر آنها حضور داشتند و حمایت می‌کردند بسیاری از مشکلات حل می شد. درود بر شرف نماینده مردم آباده، که مطالبات همه را پیگری می‌کند. اما او نماینده آباده است، شیرازی ها کجا هستند؟!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gzkb9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نبرد دو تیم با شرایط متفاوت/ جدال مربیان لیگ یک باز در شیراز
پیش بازی فجر سپاسی،گل گهر سیرجان