تاریخ انتشار: 1397/07/25 14:10
کد خبر: 125979

برانکو: می دانم فردا چه در انتظار ماست

سرمربی پرسپولیس در اولین دیدار تیمش در جام حذفی با حضور در نشست خبری به تشریح شرایط تیمش پرداخت.
برانکو: می دانم فردا چه در انتظار ماست

برانکو ایوانکوویچ در شرایطی که پرسپولیس باید در اولین گام جام حذفی به مصاف حریف دسته اولی خود برود با حضور دز نشست خبری به تشریح شرایط تیمش پرداخت.

سرمربی سرخپوشان در ابتدای صحبت هایش گفت: بعد از استراحتی کوتاه به مسابقات برگشتیم. فردا اولین بازی را خواهیم داشت مقابل نود ارومیه. از این واقعیت نمی توانیم فرار کنیم که سه شنبه بازی مهمی داریم. تجربه تلخی از جام حذفی داریم. قبلا از قشقایی باختیم و پارسال هم در ضربات پنالتی حذف شدیم. هیچ تیمی را دست کم نمیگیریم. بازی نیمه نهایی لیگ‌ قهرمانان را در پیش دازیم اما هم ما و هم هواداران انتظارات برد بیشتر را دارند. اول فصل گفتم که انتظار ما بردن هر چه بیشتر بازی هاست و این به معنای بردن لیگ برتر ، جام حذفی و قهرمانان آسیاست.

وی ادامه داد: می دانم فردا چه در انتظار ماست. تیمی که فصل را بد شروع کرد اما در چهار بازی خوب بود. بازی با تیم‌هایی که در بالای جدول بودند و آخرین بازی را یک بر صفر بردند. در چهار بازی اخیر یک گل دریافت کردند و انتظار یک بازی پر تعصب و شوق و احساسی هستیم. ما خیلی برابر این موقعیت قرار گرفتیم مثل فضل گذشته و بازی مقابل بادران.

برانکو با تشریح شرایط تیمش گفت: مهم این است که پیش از نبرد با السد به بردها ادامه دهیم. با بهترین ترکیب و قدرتمند به میدان می رویم. بیرانوند و بشار و امید عالیشاه در کنار ماهینی که از دست رفته و مصدوم است نخواهند بود. او هفته آینده جراحی می کند و با ترکیب فعلی به میدان خواهیم نرفت.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dv9nj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی نود ارومیه:بازی در ورزشگاه آزادی سخت است