تاریخ انتشار: 1397/07/25 11:36
کد خبر: 126000

رصد حریف احنمالی پرسپولیس توسط برانکو

یکی از تیم های حاضر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا امروز در جام حذفی کشورش یک دیدار بسیار مهم را پیش رو دارد.
رصد حریف احنمالی پرسپولیس توسط برانکو

 امروز و از ساعت ۱۴ به وقت تهران، تیم فوتبال سوون سامسونگ کره جنوبی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشورش باید به مصاف تیم فوتبال ججو یونایتد برود. برنده این دیدار به نیمه نهایی می‌رسد؛ جایی که تیم‌های دائجو، اولسان هیوندای و چونام دراگونز نیز منتظر برنده دیدار سامسونگ و ججو هستند.

اما سامسونگ که هم اکنون به همراه کاشیما آنتلرز ژاپن، پرسپولیس و السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ قرار دارد، شرایط خاصی را تجربه می‌کند. آن‌ها با اینکه در لیگ قهرمانان تا جمع ۴ تیم نهایی پیش رفتند، اما در بازی رفت برابر کاشیما با حساب ۳ بر ۲ شکست خوردند و منتظر دیدار برگشت در ورزشگاه جام جهانی شهر سوون هستند.
از سوی دیگر، این تیم در لیگ کره جنوبی نیز وضعیت قابل قبولی ندارد. سوون پس از گذشت ۳۲ بازی‌ای این فصل، تنها صاحب ۴۶ امتیاز شده و در مکان ششم جدول قرار گرفته است. آن‌ها شانس زیادی برای گرفتن سهمیه ورود به لیگ قهرمانان فصل آینده نیز ندارند مگر اینکه قهرمان جام حذفی این کشور شوند که البته کارشان بسیار سخت است.

این تیم در ۶ بازی اخیر خود صاحب دو شکست، سه تساوی و تنها یک پیروزی شده و البته این شانس را دارد که با پیروزی مقابل کاشیما به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. با همین منطق و حساب و کتاب ها، امروز برانکو ایوانکویچ و دستیارانش چهارچشمی بازی این تیم برابر ججو یونایتد در جام حذفی را تماشا می‌کنند تا از حریف کره‌ای و احتمالی شان در فینال، شناخت بیشتری پیدا کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/458rlq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فاش شد؛ برانکو تلفنی با نیمکت در ارتباط بود!