تاریخ انتشار: 1397/07/24 23:39
کد خبر: 126036

قدوس: برای خودم بازی خوبی بود اما می‌توانم بهتر هم باشم

هافبک تیم ملی کشورمان تقابل با بولیوی را خالی از فایده نمی‌داند.
قدوس: برای خودم بازی خوبی بود اما می‌توانم بهتر هم باشم

سامان قدوس درباره بازی ایران مقابل بولیوی گفت: بازی خیلی خوب بود و می‌توانستیم حتی بیشتر هم گل بزنیم اما از این بازی یاد گرفتیم تا در بازی‌های بعد بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی درباره اینکه آیا بولیوی حریفی مناسبی برای تیم ملی بود یا نه، اظهار داشت: بولیوی تیم خوبی بود اما هرچه که بود باید ما به فکر تیم خودمان باشیم.

بازیکن تیم ملی در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه هم تصریح کرد: اتفاق جالبی بود و همه ما از این مسئله خوشحال بودیم امیدوارم باز هم این اتفاق ادامه داشته باشد هرچند که من بازیکن هستم و درباره این مسائل نمی‌توانم صحبت کنم و باید درباره فوتبال حرف بزنم.

قدوس در خصوص عملکرد خودش هم اظهار داشت: برای خودم بازی خوبی بود اما می‌توانم بهتر هم باشم به هر حال تیم ما در لیگ فرانسه سه روز دیگر با پاریسن ژرمن بازی دارد و من باید آماده آن بازی باشم.

بازیکن ملی‌پوش کشورمان در خصوص عملکرد الحاجی گرو در تیم استقلال هم گفت:‌ او در سوئد به من خیلی کمک کرد شاید کم گل زد اما به من کمک زیادی کرد تا من زیاد گل بزنم. حضور گرو برای من سال قبل بسیار خوب بود.

وی افزود: او خیلی می‌دود و خیلی می‌جنگد اما باید یک بازیکن تکنیکی و سرعتی کنارش باشد و اگر این اتفاق رخ بدهد برای او اتفاق خیلی خوبی خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ljwb6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیراوند: بولیوی تیم ما را اذیت کرد