تاریخ انتشار: 1397/07/24 18:46
کد خبر: 126087

علت حضور جباری در تمرین استقلال از زبان خودش

هافبک شماره 8 سابق استقلال می‌گوید سرمربی این تیم پیشنهاد حضور در کادرفنی آبی ها را مطرح کرده است.
علت حضور جباری در تمرین استقلال از زبان خودش

مجتبی جباری در این باره گفت: بعد از بازی با السد آقای شفر تماس گرفتند برای اینکه آیا من تمایل دارم دستیارشان شوم یا نه که من گفتم دوست دارم این اتفاق بیفتد. فردای آن روز در منزل آقای شفر جلسه گذاشتم و در مورد حضور در کادرفنی صحبت شد. اولین حرفی که زدم این بود که من مدرک ندارم و گفتند مشکلی نیست، حتی گفتم من برای کلاس های C آسیا ثبت نام کرده ام که این کلاس ها عقب افتاد. آقای شفر به من گفتند مشکلی نیست و  تا نیم فصل مدرک را می توانی بگیری و آن مانع رفع شود.

او ادامه داد: با توجه به چند بازی حساس استقلال و چند سفر آقای شفر این موضوع به تعویق افتاد تا این که من یک جلسه با آقای فتحی گذاشتم تا ببینم اگر موضوعی هست حل شود. من گفتم مشکل چیست که اگر قابل رفع است آن را انجام بدهیم. آقای فتحی گفتند نگران نیستم و شناخت کافی روی من دارند و با آقای شفر صحبت می کنند. خود آقای فتحی در فوتبال بوده اند و شناخت کافی دارند و من خواستم مستقیم با ایشان صحبت کنم. در ادامه جلسه آقای فتحی چند پست را به من پیشنهاد دادند ولی من قبول نکردم و گفتم می خواهم در جایی که آقای شفر خواسته کارم را شروع کنم.

وی افزود: با توجه به کسالتی که آقای فتحی داشتند و دو هفته در باشگاه حضور نداشتند، این موضوع به تعویق افتاد و با توجه به تمایلی که دارم برای این کار امیدوارم این موضوع زودتر حل شود و بتوانم در کنار آقای شفر کار کنم.

جباری در مورد حضور در تمرین استقلال هم گفت: طبق درخواست آقای شفر به تمرین رفتم و با توجه به رسانه ای شدن این موضوع الان این موارد را مطرح کردم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2omz6v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور مجتبی در تمرین استقلال سانسور شد!