تاریخ انتشار: 1397/07/24 15:30
کد خبر: 126111

نمی خواهیم در کار شفر دخالت کنیم/ حسینی و رحمتی سرمایه های باشگاه هستند

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: حسینی می تواند در نشست با شفر مشکلاتش ر احل کند زیرا او و رحمتی هر دو سرمایه های باشگاه هستند.
نمی خواهیم در کار شفر دخالت کنیم/ حسینی و رحمتی سرمایه های باشگاه هستند

امیدرضا روانخواه در خصوص عملکرد سرمربی آبی پوشان در هفته های اخیر گفت: من همیشه منتقد بوده ام البته انتقاد منطقی انجام می دادم و عملکرد تیم‌ها را نقد می کردم اما شفر زمانی استقلال را تحویل گرفت که از لحاظ حاشیه ای و فنی مشکلات زیادی داشت ولی توانست تیم را به خوبی به شرایط آرمانی برساند و شاید اگر ۵ بازیکن موثر از این تیم جدا نمی شدند این روزها شرایط استقلال حتی بهتر از فصل گذشته بود ولی در مجموع خیلی زود است که بخواهیم عملکرد شفر را در ۹ بازی لیگ برتر تحلیل کنیم. بنابراین باید صبر کنیم تا بازیها تداوم بیشتری پیدا کند و آن موقع در خصوص نتایج بدست آمده توسط سرمربی استقلال صحبت کنیم.

روانخواه در خصوص نقش کمیته فنی در نتایج استقلال هم گفت: کمیته فنی برای این تشکیل شده که بتواند با جلسات پی در پی نقاط قوت و ضعف تیم را شناسایی و آن را به سرمربی تیم انتقال دهد. ما نمی خواهیم در کار سرمربی دخالت کنیم بلکه هدف ما کمک به استقلال برای بهتر شدن است.

وی در ادامه گفت: اعضای کمیته فنی تشکیل جلسه می دهند. نقطه نظرات خود را به سرمربی انتقال می دهند و تصمیم گیرنده نهایی، سرمربی تیم است زیرا او باید پاسخگوی مدیریت و هواداران باشد. بنابراین تلاش کمیته فنی بر این است که بتواند تمام اتفاقات در تمرینات و بازیها را رصد کرده و نکاتی را که برای استقلال مفید است به سرمربی تیم انتقال دهد.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود شما بدنبال این هستید که به کادر فنی اضافه شوید گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد. حضورم به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی فقط کمک به استقلال است. در حال حاضر من سرمربی تیم نیروی زمینی هستم و اصلا تمایلی هم به حضور در کادر فنی استقلال ندارم و نمی خواهم وارد این مسائل حاشیه ای شوم.

روانخواه در خصوص اتفاقاتی که این روزها برای حسین حسینی در استقلال افتاده است گفت: این موضوع باید به خوبی مدیریت شود و اجازه داده نشود تیم استقلال از این موضوع ضرر کند. حسینی و رحمتی سرمایه های باشگاه هستند و می توانند هر دو در موفقیت استقلال سهم بسزایی داشته باشند. استقلال باید در جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان بازی کند بنابراین به هر دو دروازه بان بازی خواهد رسید اما اعتقاد دارم اگر حسینی مشکلی هم دارد در یک جلسه اختصاصی که تنها خودش و شفر حضور دارند صحبت کند و مطمئن باشید با نشست این دو با یکدیگر خیلی زود مشکلات حل خواهد شد و دیگر مسائل حاشیه ای در استقلال وجود نخواهد داشت.

وی در پایان و در پاسخ به این سئوال که آیا حضور شش بازیکن استقلال در تیم ملی به ضرر آبی پوشان است یا خیر، گفت: مطمئنا برای کادر فنی خیلی خوب نیست که به یک باره نیمی از بازیکنانش در تمرین حضور نداشته باشند به علاوه ملی پوشان، یک بازیکن مصدوم هم در اختیار کادر فنی نیست و این می تواند برای استقلال که بدنبال کارهای تاکتیکی است و نیاز به حضور همه بازیکنان دارد این مسئله مشکل ساز شود اما تیم ملی هم در اولویت است و امیدوارم با تعامل هر دو با یکدیگر هیچ کس متضرر نشود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kyopv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شفر در دربی هم ریسک میکند