تاریخ انتشار: 1397/07/24 12:15
کد خبر: 126136

حرف زدن از قهرمانی گل گهر اکنون زود است!

سرمربی گل‎گهر سیرجان از حفظ صدرنشینی تیمش ابراز رضایت و خوشحالی می کند و می گوید گفتن از قهرمانی و صعود به لیگ برتر اکنون زود است اما هدف اصلی اش همین است.
حرف زدن از قهرمانی گل گهر اکنون زود است!

وینکو بگوویچ سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان بعد از پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل همتای کرواتش در دربی کرمانی ها به ورزش سه گفت: من معتقدم تیم سیرجان یک فوتبال بازی زیبا انجام می دهد و همانطور که شما در دیدار روز گذشته ما با نتیجه  ای که کسب کردیم دیدید بازیکنان ما خیلی خوب توپ را کنترل می کنند و حتی یک تک به تک هم به حریف ندادند. البته این بازی و پیروزی در آن دیگر برای ما پایان یافته و دیگر کنارش می گذاریم هرچند که این ۳ امتیاز ما را در صدر نگه داشت اما همه چیز در این هفته برای ما تمام شد و خودمان را برای قشقایی و بازی هفته نهم آماده می کنیم. در کل از تمام بازیکنانم با نتایجی که گرفتند خیلی راضی هستم.

او در پاسخ به سوالی که آیا امسال آنها را دیگر باید لیگ برتری دانست هم می گوید: تیم، باشگاه و کل شهر همه یک هدف دارند و آن هم لیگ برتری شدن سیرجان؛ البته اکسین، بادران، مس کرمان، شاهین بوشهر، آلومینیوم و حتی ملوان هم این هدف را دارند و همین کار را برای سیرجانی که اکنون صدرنشین است سخت تر می کند و ما نباید چون در صدر هستیم خودمان را نسبت به سایر رقبا برتر بدانیم چون فوتبال غیرقابل پیش بینی است. اما به نظرم امسال واقعا سیرجان است که لیگ برتری شود چون این باشگاه تمام امکانات یک تیم لیگ برتری را داراست و با این شرایط معتقدم امسال گل گهر دیگر لیگ برتری خواهد شد.

از وینکو می پرسیم شما از تعطیلات و حذف تیم ها گلایه داشتید اما توانستید در دو هفته گذشته نتایج خوبی با تیم تان کسب کنید که او در پاسخ گفت: درست است که من بابت تعطیلات طولانی و حذف تیم ها نگران بودم و ما در 35 روز فقط 2 بازی انجام دادیم اما در واقع باید گفت خدا را شکر که خطر از بیخ گوش ما گذشت و با درایت مسئولین باشگاه و برگزاری اردو و انجام بازی دوستانه با پیکان این معضل برطرف شد. بازیکنان وقتی در شرایط بازی هستند شرایطشان در انجام بازی 5 روز، 5 روز مناسب است اما وقتی این موضوع به تاخیر می خورد شرایط بدنی بازیکنان دچار مشکل می گردد.

سوال دیگر ما از سرمربی گل گهر این است که با تثبیت صدرنشینی دیگر مسیر قهرمانی و لیگ برتری شدن شما هموار شده است که او در این خصوص می گوید: این هدف اصلی تیم و خود من است اما گفتن و دانستن قهرمان سیرجان اکنون زود است.

گل گهر سیرجان در حال حاضر با 17 گل زده بهترین خط حمله را داراست که بگوویچ با رضایت و خوشحالی از این موضوع می گوید نه فقط امسال بلکه در 3 سال حضورش در سیرجان همیشه بهترین خط حمله از آن گل گهر بوده: بهترین خط حمله بودن گل گهر مربوط به این فصل نیست من در این سه سال، هر سال تیمم جز بهترین خط حمله لیگ دسته اول بوده و من دوست دارم با بهترین گلزنان لیگ کار کنم. مربی ترسویی نیستم و علاقمندم که بازیکنان به سمت دروازه حریف حمله کنند و به دور از ترس کارشان را پیش ببرند.

او درباره دیدار هفته آینده شان مقابل قشقایی هم خاطرنشان کرد: تیم قشقایی با وجود بدشانسی و شرایط سختی که داشتند خوب نتیجه گرفته و باید این تیم را آنالیز کنیم تا ببینیم آیا می توانیم از پس این تیم که 4 هفته متوالی نتایج خوب گرفته بربیاییم یا نه.

از سرمربی سابق پرسپولیس درباره بازی پرسپولیس ـ السد سوال می کنیم که او می گوید: خیلی خوشبینم به بازی پرسپولیس و السد ضمنا از صمیم قلب دوست دارم برانکو موفق باشد و این تیم بازی به فینال صعود کنند. خیلی امید به پیروزی دارم چون برد پرسپولیس و صعود آنها به فینال به فوتبال ایران کمک می کند و همه هواداران پرسپولیسی و فوتبالدوستان را خوشحال خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ljwgk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برتری صدرنشینان در آغاز هفته هشتم