تاریخ انتشار: 1397/07/24 11:37
کد خبر: 126141

سازمان لیگ جلوی اعتراض ها و حواشی احتمالی را گرفت

سازمان لیگ برای دیدار لیگ برتر صنعت نفت و تراکتورسازی جلوی اعتراض ها درباره زمان بازی را گرفت.
سازمان لیگ جلوی اعتراض ها و حواشی احتمالی را گرفت

صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی چند هفته قبل در جام حذفی رودرروی هم قرار گرفتند و این در حالی بود که قبل و بعد از این مسابقه حواشی زیادی درباره زمان برگزاری آن پیش آمد. بازی مذکور در تاریخ جمعه 12 مهرماه برگزار شد و این در حالی بود که ملی پوشان تراکتورسازی دو روز قبل از مسابقه به تیم اضافه شدند و جان توشاک سرمربی وقت تیم تبریزی نتوانست آنطور که باید ملی پوشانش را در تمرینات در اختیار داشته باشد.

از سوی دیگر شکست تراکتور در آبادان و کنار رفتن از جام حذفی نیز سرآغاز کنار رفتن توشاک و ایجاد تغییرات در کادرفنی این تیم بود تا اعتراض ها به تعویق نیفتادن یکروزه مسابقه به اوج برسد.

حالا در هفته نهم لیگ برتر در حالی که مسابقات چند روز به دلیل بازی های ملی تعطیل بود، صنعت نفت و تراکتورسازی بار دیگر در آبادان رودررو خواهند شد. با توجه به اینکه ملی پوشان فردا(چهارشنبه) به تمرینات تیم های خود اضافه می شوند، سازمان لیگ اینبار جلوی اعتراض ها و حواشی احتمالی را گرفت. مسئولان برگزاری مسابقات قبل از آنکه تراکتورسازی درخواستی برای تعویق یکروزه مسابقه بدهد، بازی را به روز شنبه بردند.

بر این اساس دیدار صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تنها مسابقه هفته نهم خواهد بود که روز شنبه برگزار می شود و به نوعی آخرین بازی هفته نهم لیگ برتر است. این مسابقه ساعت 18 شنبه برگزار می شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qpdv8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرنوشت تراکتورسازی و جان توشاک در دستان زنوزی