تاریخ انتشار: 1397/07/24 09:57
کد خبر: 126154

تأثیر کی روش بر انتخاب 11 بازیکن اصلی استقلال مقابل سایپا

ترکیب تیم ملی ایران برابر بولیوی تاثیر زیادی در انتخاب یازده بازیکن اصلی تیم شفر خواهد داشت.
تأثیر کی روش بر انتخاب 11 بازیکن اصلی استقلال مقابل سایپا

ترکیب تیم ملی ایران برابر بولیوی تاثیر زیادی در انتخاب یازده بازیکن اصلی تیم شفر خواهد داشت.استقلالی ها به روزهای پایانی تمرین با ۱۲ غایب ملی پوش رسیدند و بعد از اضافه شدن احتمالی ملی پوشان امید در روز سه شنبه، ملی پوشان بزرگسال نیز روز چهارشنبه به تمرین استقلال اضافه می شوند.

استقلال با حضور ۶ بازیکن در تیم ملی بزرگسالان تقریبا کار سختی برای برگزاری دیدار خود با سایپا دارد و این دیدار با تصمیم کی روش برای استفاده از بازیکنان استقلال در ترکیب اولیه، سخت تر می شود.

اگر بازیکنان ملی پوش استقلال از ابتدا و بیش از ۴۵ دقیقه به میدان بروند، باید روز چهارشنبه به ریکاوری بپردازند و تنها پنجشنبه یک جلسه تمرین سبک با استقلالی ها برگزار خواهند کرد. موضوعی که به نظر می رسد می تواند باعث کنار رفتن بازیکنان از ترکیب اصلی استقلال شود.

به استثنا سید حسین حسینی که تقریبا تکلیف او برای حضور در ترکیب تیم ملی و استقلال مشخص است، پژمان منتظری، روزبه چشمی و علی کریمی در کنار وریا غفوری ۴ بازیکنی هستند که شانس زیادی برای حضور در ترکیب تیم ملی دارند.

از میان منتظری و چشمی قطعا یک بازیکن در ترکیب اصلی تیم ملی برای مرکز خط دفاعی حضور خواهد داشت و به نظر می رسد وریا غفوری بیشتر از صادق محرمی و رامین رضاییان برای این دیدار شانس دارد و در این میان تنها آرمین سهرابیان است که می توان درباره عدم حضور او در ترکیب اولیه قاطعانه صحبت کرد.

به این ترتیب به نظر می رسد انتخاب های کی روش، ترکیب استقلال‌ را در دیدار با سایپا تحت تاثیر قرار می دهد و این سرمربی پرتغالی است که یازده بازیکن آبی ها در هفته نهم لیگ برتر را انتخاب می کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bqb79

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اصلا قرار جلسه نداشتیم که شفر بخواهد موبایلش را خاموش کند!