تاریخ انتشار: 1397/07/23 19:37
کد خبر: 126198

عکس | هنرنمایی قدوس با پیراهن بد یمن جام ملت‌ها

سامان قدوس امیدوار است با درخشش در پیراهن شماره 13 در جام ملت های آسیا، خاطره تلخ پنالتی وحید امیری با همین پیراهن در مقابل عراق را از اذهان پاک کند.

قدوس که این روزها یکی از آماده ترین لژیونرهای فوتبال ایران است، در تمرینات تیم ملی هم آمادگی بالایی از خود نشان داده و امیدوار است برخلاف جام جهانی، در تورنمنت ملی پیش رو جزو بازیکنان اصلی کارلوس کی روش باشد. این ستاره دو ملیتی که از حدود یک سال قبل به پیراهن تیم ملی ایران رسیده، همواره بدون حاشیه کارش را جلو برده و بی توجه به بحث های اطراف تیم ملی، مشغول انجام وظایفش به عنوان بازیکن بوده است.

سامان که شاید همچنان آن طور که باید و شاید با ملی پوشان اخت نشده، در تمرین امروز علاوه بر موفقیت در کارهای تیمی، هنرنمایی فردی خود را نیز به اجرا گذاشت تا توانایی های این چنینی خود را هم نشان داده باشد.

ستاره فوتبال ایران پیراهن شماره 13 را فعلا بر تن دارد. در دوره قبلی جام ملت ها این پیراهن بر تن وحید امیری بود که این بازیکن با بدشانسی در بازی با عراق پنالتی را گل نکرد و ایران از جام ملت ها کنار رفت. حالا قدوس می خواهد خاطره تلخ جام ملت های استرالیا را از اذهان پاک کند و با پیراهن شماره 13 برای فوتبال ایران بدرخشد و کی روش را در راه رسیدن به جام قهرمانی یاری کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27a7dg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عکس | رقص پای قدوس در کمپ تیم ملی