تاریخ انتشار: 1397/07/23 17:55
کد خبر: 126212

دیدار های حساس و نفس گیر استقلال با تیم های بالا جدول

شاگردان شفر سه بازی حساس و سخت خود با تیم های بالانشین را در تهران برگزار می کنند.
دیدار های حساس و نفس گیر استقلال با تیم های بالا جدول

 استقلال با شروع لیگ برتر دیدارهای مهم و 6 امتیازی پیش روی خود دارد؛ دیدارهایی که برای شفر و شاگردان او شمشیری دو لبه خواهند بود و می تواند باعث شود تا استقلال یا به رده های بالای جدول برسند و یا برای کسب عنوان قهرمانی خیلی زود نا امید شوند.

استقلال در 3 دیدار از 4 دیدار ابتدایی خود برابر تیم هایی به میدان می رود که بالاتر از این تیم در جدول حضور دارند و موفقیت استقلال در این دیدارها می تواند آبی پوشان را به شکل چشمگیری در جدول بالا بکشد.

سایپا اولین حریف استقلال است و آبی های تهرانی روز جمعه برابر این تیم به میدان می روند و در صورت کسب پیروزی با حداقل گل نیز استقلال بالاتر از این تیم قرار خواهد گرفت و در جدول صعود می کند.

آبی های تهرانی در دومین دیدار خود برابر سپاهان به میدان می روند؛ استقلال با سپاهان 5 امتیاز اختلاف دارد و در صورت کسب برد در این دیدار حساس و کلیدی با صدر جدول فاصله خود را کم می کند.

استقلال در هفته یازدهم و بعد از دیدار با ماشین سازی نیز به مصاف تیم پدیده می رود که این روزها در صدر جدول قرار دارد. آبی های تهرانی برابر پدیده نیز در تهران به میدان می روند و در صورت کسب پیروزی برابر این تیم نیز در جدول فاصله خود را با صدر جدول کاهش می دهند.

برگزاری 3دیدار حساس در تهران برابر تیم های بالا نشین برای شفر و شاگردان او فرصت بسیار خوبی است تا اتفاقات تلخ ابتدای فصل را تمام کنند و در پایان هفته یازدهم با حداقل فاصله در رتبه های بالای جدول حضور داشته باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ljywe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رکورد فوق العاده برانکو در پرسپولیس / اختلاف 29 امتیازی سرخ پوشان از استقلال!