تاریخ انتشار: 1397/07/23 15:18
کد خبر: 126234

کی روش از سردار آزمون عذر خواهی کرد!

سردار آزمون که ماجرای بازگشتش به تیم ملی سروصدای زیادی به پا کرده، امروز در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل بولیوی هم حضور پیدا کرد.
کی روش از سردار آزمون عذر خواهی کرد!

نشست خبری سرمربیان تیم های ملی ایران و بولیوی امروز برگزار شد. صرف نظر از اقدام عجیب کی روش مبنی بر متفاوت بودن محل نشست خودش با مکان برگزاری نشست سرمربی بولیوی، تصمیم دیگری از او هم تا حدی حاشیه ساز به نظر می رسید.

در حالی که مطابق عرف، سرمربی به همراه کاپیتان یا یک بازیکن دیگر از تیمش در نشست خبری پیش از بازی شرکت می کند، کارلوس کی روش امروز هم مسعود شجاعی را برای حضور در کنفرانس به ساختمان پک برد و هم یک بازیکن دیگر را. نفر دوم همراه کی روش کسی نبود جز سردار آزمون.

سردار بدون تردید حاشیه ساز ترین بازیکن تیم ملی ایران در چهار ماه اخیر بوده است. نمایش او در جام جهانی، عکس العملش به انتقادها، خداحافظی اینستاگرامی از تیم ملی، دعوت شدن به اردو و پافشاری بر تصمیم خداحافظی مجموعه اتفاقاتی بود که تا چند روز پیش در عرصه ملی حول این مهاجم جوان وجود داشت. اما او همانطور که کی روش قبلا هم گفته بود، بار دیگر به تیم ملی دعوت شد و این بار تصمیم گرفت که در اردو حاضر باشد و فضایی متنوع را پس از مدتی گذراندن وقت در سینما و حشر و نشر با بازیگران تجربه کند.

بازگشت سردار به تیم ملی از نظر عده ای کار درستی نبود و اینکه او با وجود اصرار به خداحافظی باز هم به تیم ملی دعوت شود، جای سوال بود. برخی هم معتقد بودند آزمون برای این رفتارهای اخیر خود لازم بوده توضیح بدهد و یا به عبارتی به خاطر خداحافظی عجیب و نه چندان حرفه ای اش عذرخواهی کند. اما اتفاقی که در عمل رخ داد، هیچ یک از اینها نبود. سردار دوباره دعوت شد و این بار در تمرینات هم حضور پیدا کرد؛ بدون هیچ صحبت یا واکنشی. انگار نه انگار که اتفاقی افتاده باشد.

در آخرین روزهای این اردو و در نشست خبری پیش از دیدار دوستانه مقابل بولیوی، باز هم فرصتی ویژه در اختیار این بازیکن گذاشته شد. سردار که برای خداحافظی از تیم ملی و گلایه از مردم تریبون اینستاگرام را انتخاب کرده بود، حالا با دعوت آقای کی روش فضایی عالی در نشست خبری یافته بود تا بتواند حرف های خود را در بازگشت به تیم ملی بزند.

در نشست امروز هم نه تنها هیچ اثری از عذرخواهی سردار نبود، بلکه کی روش در بخشی از صحبت هایش از او عذرخواهی کرد. مربی پرتغالی در طعنه به کسانی که بازگشت سردار به تیم ملی را نپسندیده بودند، رو به این بازیکن کرد و از او معذرت خواهی کرد که به آینده اش فکر کرده وگرنه الان به جای او، علی دایی در تیم ملی حضور داشت!

در واقع با حضور در کنفرانس امروز، فقط این اعتبار به مهاجم جوان تیم ملی داده شد تا بار دیگر اشاره کند وقتی حال خانواده اش خوب باشد، به تیم ملی آید و مسائل حرفه ای هنوز برایش به خوبی هضم نشده اند. این در حالی است که در دوره حضور کی روش در ایران، ما همیشه خرسند بودیم که بازیکنان نمی توانند برای حضور در تیم ملی شرط بگذارند و هیچ وقت وضعیت طوری نبود که هیچ بازیکنی خود را مالک پیراهن تیم ملی بداند.

البته حضور بیش از یک بازیکن در نشست خبری اتفاقی است که  در زمان مربیگری کی روش مسبوق به سابقه است. زمانی را به خاطر داریم که این سرمربی با 4 دروازه بان به یک نشست مطبوعاتی رفت. او آن زمان هدف ویژه ای داشت و با قرار دادن گلرهای تیمش در برابر دوربین های رسانه ها پیام مهمی را به مخاطب خاص خود منتقل کرد. امروز هم در شرایطی دیگر، کی روش با دو بازیکن به نشست خبری رفت تا باز هم به منتقدانش پیغام بدهد. پیغامی که البته این بار شاید بیشتر از اینکه مانور اقتدار کی روش باشد، نشان دهنده انعطاف کم سابقه او یا دوری از شعارهای همیشگی اش درباره بازیکنان تیم ملی و وظایفشان نسبت به پیراهن مقدس این تیم باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jjmmk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مک درموت؛تماشاگر پنهانی نشست خبری کی روش بود!

سردار این بار سر قرار می آید!
یادداشتی از زهره فلاح زاده؛