تاریخ انتشار: 1397/07/23 15:06
کد خبر: 126236

کاش درموت به من حرف می زد تا گینسی می زدمش/حمید نباید سکوت کند!

صحبت‌های توهین آمیز دستیار ایرلندی کی‌روش علیه گلزن تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی باعث ناراحتی جمع کثیری از اهالی فوتبال و حتی غیرفوتبال شد.
کاش درموت به من حرف می زد تا گینسی می زدمش/حمید نباید سکوت کند!

حسن روشن،درباره صحبت‌های اخیر میک مک درموت حرف زد و از رعایت نشدن قانون کاپیتولاسیون به شدت دلخور بود.

 

**مقصر فدراسیون است نه درموت!

این اتفاق تقصیر من یا حمید استیلی و شما نیست. مقصران اصلی مسئولانی هستند که تا این اندازه به این افراد بها می دهند.

 

**از کاپیتولاسیون بدتر سرمان می آورند ساکتیم؟

صدرحمت به قانون کاپیتولاسیون که می گفت اگر سگ آمریکایی برود زیر اتومبیل یک ایرانی و الی آخر...! ظاهرا الان بدتر از آن زمان شده که بدتر از آن را سرمان می آورند و مدیران مان ساکت نشسته و نگاه می کنند!

 

**هدف کی روش کرانچار است، اما...!

به نتایج تیم زیر 21 سال کاری نداریم ولی انصافا کرانچار به درد این کار نمی خورَد. همه ما این را می دانیم. هدف کی روش هم کرانچار است. این آقا با 24 میلیارد تومان تیم سپاهان را چهاردهم کرد و نباید انتخابش می کردند ولی فعلا در این اتفاق با آن موضوع کاری نداریم.

 

**کی روش منصوریان را هم بدبخت کرد

درباره مک درموت باید بگوییم که علیرضا منصوریان را هم همین آدم بدبخت کرد. البته درموت که نه! کی روش بیچاره اش کرد که این بشر را به منصوریان تحمیل کرد و یک میلیارد و خرده ای هم در جیبش گذاشتند و مشخص نبود در آن دوران بدن بازیکنان استقلال در چه وضعیتی است.

 

**سیرک است که امثال درموت هم هستند

همه این افراد اتفاقاً باید بدانند اگر اینجا سیرک نبود که شما را راه نمی دادند. فوتبال ما از شیر تو شیری به این روز افتاده است. سیرک نبود که درموت را نمی آوردند، تاج کاری به این مربیان ندارد.

 

**آکادمی فوتبال مختص یک رده نیست

در همه جای دنیا آکادمی تیم های ملی است نه تیم بزرگسالان. در همه کشورها سردر آکادمی شان تابلو زده اند آکادمی تیم های ملی فوتبال. یعنی این آکادمی متعلق به رده های نونهالان و نوجوانان تا بزرگسالان است و همه می توانند از امکانات آن استفاد کنند.

 

**دلیل سکوت تاج را در قراردادی که بسته پیدا کنید

سکوت فدراسیون شاید ممکن است به خاطر مفاد قراردادهایی باشد که با این افراد بسته اند. ما که از ریز آن خبر نداریم. شاید در قرارداد فدراسیون چیزی نوشته شده باشد که مثلا اگر ما را فحش بدهید باید فلان قدر جریمه بدهید. چون هیچ چیزی از قرارداد این مربیان روشن نیست نمی توان حرف زد. فقط این را می دانم در هیچ جای دنیا تا این اندازه به کی روش بها نمی دهند.

 

**سکوت استیلی لطمه به شأن فوتبال است

حمید نباید سکوت کند. او پسر خوبی است و اتفاقا الان باید حرفش را بزند. اگر سکوت کند حق بقیه را پایمال می کند. او در موقعیتی است که باید حرف بزند. اگر الان من صحبت کنم می گویند تو کجای فوتبالی ولی او چون مدیر تیم فوتبال امیدهاست حق حرف زدن دارد. سکوت او به شأن فوتبال ایران لطمه می زند.

 

**این دومین بی حرمتی به یک ایرانیست

این دومین خارجی است که به ایرانی توهین کرده است. ظرف یک ماه اخیر این دومین اتفاق از این دست بود که متأسفانه شاهدش بودیم. یک ماه قبل شفر لب خط آن رفتار توهین آمیز را با اصغر حاجیلو کرد و حالا درموت درباره حمید استیلی این حرفها را می زند و به خودش اجازه می دهد به فوتبالیست رده ملی ایران بد دهنی کند. اگر جلوی این رفتارها را نگیریم فردا سومین و چهارمین توهین به مربیان ایرانی را هم شاهد خواهیم بود.

 

**کاش درموت به من حرف می زد تا گینسی می زدمش!

ای کاش این بی حرمتی به من شده بود آن وقت به "قرآن مجید" قسم می خورم طوری می زدمش که در تاریخ و کتاب گینس بنویسند.

 

**ما تابع خط امامیم و درموت نوکر ماست

ما تابع خط امامیم و او گفته کاپیتولاسیون هیچ جایگاهی در ایران ندارد. حالا هم درموت نوکر ماست و پولش را می گیرد و باید کارش را انجام بدهد و برود ولی ظاهرا هر کاری دلش می خواهد انجام می دهد!

 

**کی روش با پول مامانش آکادمی را تجهیز کرد؟

روزی که اینفانتینو به تهران آمده بود من هم دعوت بودم. یکی از این دستیاران جوان کی روش پیش من آمد و خودش را معرفی کرد و گفت کی روش شما را خیلی دوست دارد چرا اینقدر انتقاد می کنید. گفت از مشاوران کی روش هستم. گفت بیایید آکادمی را ببینید چکار کرده است؟ چه دستگاه هایی آورده است؟ گفتم مامانش پول داده یا با پول این مملکت آنجا را آباد کرده و لوازم خریدند و آورده اند! گفت چرا این حرف را می زنید؟ گفتم برای اینکه من "اوفارل" را دیده ام و با "رایکوف" کار کرده ام. آنها 10 ماه در ایران کار می کردند و 2 ماه به مرخصی می رفتند ولی کی روش 2 ماه اینجاست و 10 ماه به مرخصی می رود! بعد از رفتن رایکوف و اوفارل هم حشمت مهاجرانی و منصور پورحیدری خدابیامرز و کسانی که با او بودند استفاده اش را بردند و کنار تیم ملی بودند. وقتی اوفارل رفت مهاجرانی همه افتخارات را آورد. ولی الان روزی که کی روش برود باید از صفر شروع کنیم. همان فرد به من گفت اینقدر شما را دوست دارد عکس تان را در آکادمی به دیوار زده است! گفتم به این دلیل که پسرخاله اش هستم زده یا چون فوتبالیست ایران بودم زده؟ بگو آن را از دیوار بردارند. ما خودمان هم مقصریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ljyye

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش کارلوس کی روش به صحبت های  پیشکسوت استقلال تهران