تاریخ انتشار: 1397/07/20 16:22
کد خبر: 126588

جرارد پیکه جدید بزودی وارد بارسلونا می شود!

باشگاه بارسلونا قصد دارد برای تقویت خط میانی خود یک مدافع دیگر را به خدمت بگیرد؛ بازیکنی که از او به عنوان جرارد پیکه جدید یاد می شود.

ماتایس دی لیخت، مدافع 19 ساله و 1.88 متری آژاکس مهره مورد نظر باشگاه بارسلوناست و گفته می شود که این بازیکن پاسخ مثبت خود را به مسئولان این باشگاه داده و مذاکرات ابتدایی نیز بین طرفین انجام شده است.

بارسلونا پس از ناکامی در جذب فرانکی دی یونگ، هافبک آژاکس، حالا قصد دارد مدافع جوان این باشگاه را جذب کند. تعدد بازیکنان خوب در خط میانی بارسا باعث شده تا جذب دی یونگ فعلا از دستور کار خارج شود و با توجه به تزلزل های اخیر پیکه، مصدومیت های گاه و بیگاه اومتیتی و نیز بازی های پرنوسان لانگله، جذب یک مدافع در اولویت قرار بگیرد.

دی لیخت از 17 سالگی به تیم اول آژاکس راه یافت و در کارنامه او بازی در فینال لیگ اروپای سال 2017 برابر منچستریونایتد نیز به چشم می خورد. قد بلند و سبک بازی او بسیار شبیه به جرارد پیکه است و بارسلونا قصد دارد از حالا برای جانشینی پیکه اقدام کند. مدیر برنامه های دی لیخت کسی نیست جز مینو رایولا، ایجنت ایتالیایی مشهور که اخیرا روابط بسیار خوبی با بارسلونا پیدا کرده است.

طبق ادعای موندودپورتیوو، رقم جذب دی لیخت پایین تر از 70 میلیون یورو نخواهد بود اما برگ برنده کاتالان ها اینجاست که خود بازیکن موافقتش برای پیوستن به بارسا را اعلام کرده و به نظر می رسد که آژاکس در صورت رسیدن پیشنهاد رسمی بارسا، چاره جز تسلیم شدن نخواهد داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ppbza

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره جوان آژاکس علاقه ای به حضور در بارسلونا ندارد!