تاریخ انتشار: 1397/07/16 17:58
۲۸ سالم بود که از فوتبال کنار رفتم
کد خبر: 127084

عربشاهی: تاج تنها بلد است عکس بگیرد! /مقصر لجبازی کی روش با برانکو مهدی تاج است/ بازیکنان نباید السد را دست کم بگیرند

ضیا عربشاهی در گفت و گوی اختصاصی با فرتاک ورزشی گفت: مقصر لجبازی کی روش با برانکو مهدی تاج است.
عربشاهی: تاج تنها بلد است عکس بگیرد! /مقصر لجبازی کی روش با برانکو مهدی تاج است/ بازیکنان نباید السد را دست کم بگیرند

ضیا عربشاهی، پیشکسوت تیم پرسپولیس در گفت و گوی اختصاصی با فرتاک ورزشی درخصوص شرایط تیم پرسپولیس اظهار داشت: شرایط پرسپولیس خوب است. تیم با نبود چند بازیکن در بازی دور رفت مقابل السد مجبور شد با چند مهره نه چندان قوی ای که روی نیمکت خود داشت به مصاف تیم قطری برود. خوشبختانه تیم با تمام قوا جنگید و در دفاع و حمله خوب ظاهر شد.

پبشکسوت پرسپولیس درخصوص بازی برگشت دو تیم پرسپولیس-السد گفت: تیم السد توانست جلوی ۶۰، ۷۰ هزار هوادار استقلال، به این تیم ۳ گل بزند. البته پرسپولیس شرایطش با استقلال فرق می کند. اما نباید السد را دست کم بگیریم. چون هم در فاز دفاع و هم در فاز حمله خوب کار می کنند.

وی افزود: خوشبختانه توانستیم سه امتیاز دور رفت در خانه السد را بگیریم ولی در کل باید از همان دقایق ابتدایی با کمک هواداران روی دروازه السد فشار بیاوریم.

ان‌شاءالله تماشاگران پرسپولیس استادیوم را پر کنند و بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم و به فینال صعود کنیم.

مطمئن باشید با توجه به غیرت و همدلی ای که در تیم حاکم است، رفتن به فینال لیگ قهرمانان دور از دسترس نخواهد بود!

عربشاهی همچنین گفت: قرار است با چند پیشکسوت پرسپولیس در بازی برگشت برای دلگرمی بازیکنان در استادیوم آزادی حضور پیدا کنیم.

کاپیتان اسبق پرسپولیس درخصوص دعوت تنها دو بازیکن از این تیم به اردوی تیم ملی گفت: آقای کی روش با لجبازی از تیمی که در آستانه رسیدن به فینال لیگ قهرمانان است و در لیگ هم جایگاه خوبی دارد، تنها دو بازیکن دعوت کرده است. ضعف مدیریتی در فوتبال ما بیداد می کند. اینجا بحث ملی است. باید حداقل ۳،۴ بازیکن از پرسپولیس به تیم ملی دعوت می شدند.

متأسفانه آقای کی روش و آقای برانکو نسبت به هم کینه به دل گرفتند.

عربشاهی در ادامه گفت: تیم ملی قرار است در جام ملت ها حاضر شود. اگر بهترین ها دعوت نشوند تیم به مشکل می خورد. فردای بازی‌ ها هم که تیم نتیجه نگیرد، آقای کی روش پولش را می گیرد و می رود. اما ما هستیم که به مشکل می خوریم.

وی تصریح کرد: آرزوی هربازیکنی است که پیراهن تیم ملی را به تن کند. من خودم ۱۱ سال و از سن ۱۷ سالگی در تیم ملی حضور داشتم.

۲۸ سالم بود زمانی که از جام ملت های قطر برمی گشتیم مرا دو سال محروم کردند. دلیل محرومیتم این بود که از اردوی تیم ملی به مسابقات باشگاهی می رفتم و بازی میکردم!

وقتی در ۲۸ سالگی مرا از تیم ملی محروم کردند، فوتبال را کنار گذاشتم. چون تیم ملی مهمتر از باشگاه است.

عربشاهی در پایان گفت: روسای فدراسیون فوتبال ما تنها به دنبال پست و مقام هستند. آقای تاج فقط بلد است عکس بگیرد. وگرنه کار ‌ایشان این است که جلسه ای با مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و سرمربی تیم ملی برگزار کند تا تعامل بین آن ها برقرار شود

گفت وگو: زهره فلاح زاده


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ljrxr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو قصد تخریب مسلمان را دارد / برانکو لوک خوش شانس است!

اختصاصی/ برانکو در شرایطی که بازی را باخته، مهاجم کم می کند! / دربی بسیار خوبی پیش رو داریم
ضیا عربشاهی: نمی دانم چرا ربیع خواه داخل بازی بود و مسلمان روی نیمکت

عربشاهی: طارمی باید ارزش پیراهن پرسپولیس را درک کند
باید با چهار پرسپولیسی برخورد شدیدی شود