تاریخ انتشار: 1397/07/16 15:39
کد خبر: 127101

توضیحات مدیرعامل استقلال خوزستان درخصوص دلیل استعفایش

مدیرعامل مستعفی استقلال خوزستان درباره دلایل استعفایش صحبت هایی مطرح کرد که عمده آن گلایه از کمبود بودجه و ضعف مدیران قبلی باشگاه است.
توضیحات مدیرعامل استقلال خوزستان درخصوص دلیل استعفایش

امیر سلطانی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان ظهر امروز از سمت خود استعفا داد. او پس از کناره گیری اش از این سمت، در گفت و گویی اظهار داشت:  بدهی های این باشگاه از سال های قبل خیلی زیاد است. متاسفانه پرونده ها یکی پس از دیگری در حال رسیدن به مرحله اعلام رای هستند. بودجه ای که باید تخصیص داده می شد، نشد. با وجود اینکه ما تیم را خیلی کم هزینه بستیم و خیلی هم به نتیجه گیری این تیم امیدوار هستیم، اما وقتی پول به ما ندهند، نمی توانیم کار کنیم.

او افزود: ما برای باشگاه استقلال خوزستان 12 و نیم میلیارد درآمدزایی هم کردیم. 10 میلیارد برای دلفی، 2 میلیارد قرارداد با ایرانسل و 500 میلیون هم قرارداد با یکی دیگر از اسپانسرها بستیم. اما وقتی پول ندهند، نمی شود کاری کرد. من هم گفتم مدیریت جدید حق دارد با افرادی که با آنها راحت تر هستند کار بکنند. حالا هم کنار آمدم تا بتوانند با مدیران هماهنگ تر باشند و تیم لطمه نخورد.

سلطانی در ادامه گفت: شخص خاصی اینجا مقصر نیست. این تیم بودجه ندارد و هیچ کمکی هم از نظر مالی به آن نشده و نخواهد شد. با این روند، تیم با مشکلات حادی روبرو می شود. ما مثلا در قرارداد ساکونی که سنگین ترین پرونده باشگاه است، او را راضی کرده بودیم که 10 هزار دلار فعلا بگیرد تا بعدا با پول ترانسفر دلفی مابقی را بدهیم. اما همان 10 هزار دلار را هم به ما ندادند. پس با این کارها یعنی عملا هیچ عزمی برای حل مشکلات باشگاه وجود ندارد.

مدیر مستعفی استقلال خوزستان اضافه کرد: مشابه این هم وجود داشته و دوستان ماشاالله تا می توانستند بازیکن خارجی گرفتند و بدون اینکه تسویه کنند، بازیکن از ایران رفته است. همین ساکونی خودش راضی بوده با 15 هزار دلار تسویه کند، اما مدیران حتی به خودشان زحمت ندادند این را روی کاغذ بیاورند تا به عنوان یک سند در اختیارشان باشد. همین مسئله باعث شد شکایت کند و حالا 192 هزار دلار بدهی روی دست باشگاه بماند.

او در پایان گفت: هیچ گلایه ای از هیچکس ندارم. امیدوار هستم مدیر بعدی در استقلال خوزستان موفق باشد و تیم بتواند با موفقیت این فصل را به پایان برساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/369oly

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقای امید ابراهیمی؛ هم‌سن پژمان که شدی به استقلال برنگرد