تاریخ انتشار: 1397/07/16 09:28
کد خبر: 127155

هنوز هیچ چیز برای استقلال تمام نشده است

هرچند استقلال تا این هفته از رقابت‌های فصل خوب نتیجه نگرفته است اما نگاهی به جدول رده‌‌بندی و بازی‌های پیش رو نشان می‌دهد آبی‌ها می‌توانند شرایط را در همین نیم فصل اول تغییر بدهند.
هنوز هیچ چیز برای استقلال تمام نشده است

البته که امتیازهای از دست رفته استقلال و کسب تنها یک پیروزی در پایان هفته هفتم لیگ برتر، باعث شده بسیاری از هواداران این تیم از موفقیت تیم‌شان ناامید باشند. با این حال نگاهی به جدول رده‌‌بندی نشان می‌دهد هنوز هیچ چیز برای استقلال تمام نشده است و این تیم می‌تواند با پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان در دیدار معوقه هفته ششم لیگ برتر دوباره به جدول مسابقات برگردد.

نکته قابل توجه درباره رقابت‌های استقلال که می‌تواند موجب امیدواری‌شان شود، این است که این تیم با تیم‌های قدرتمندی مثل تراکتورسازی، ذوب آهن، پرسپولیس و پیکان بازی کرده است و در 7 هفته باقی مانده بازی‌های ساده‌تر آبی‌ها پیش رو است.

با این شرایط استقلال می‌تواند با کسب نتایج مناسب تا پایان نیم فصل اول در همین نیم فصل اختلاف خود را با صدرنشینان لیگ به حداقل برساند و دوباره به جاده قهرمانی برگردد.

 آنچه هواداران استقلال را به ادامه راه این تیم در لیگ برتر امیدوار می‌کند این است که آبی‌ها در هفته‌های گذشته فرم بهتری پیدا کرده‌اند و شفر دیگر اصراری به بازی دادن به ستاره‌ها ندارد و هر بازیکنی را که آماده باشد، برای حضور در ترکیب اصلی انتخاب می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dvyaj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روح الله باقری اردوی استقلال را ترک کرد