تاریخ انتشار: 1397/07/13 00:23
مرتضی فنونی زاده در گفت وگو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 127598

اختصاصی/ گول پیروزی در قطر را نباید خورد/ السد زخم خورده و خطرناک است

پیشکسوت تیم ملی و پرسپولیس هشدار داد که نباید از السد در ورزشگاه آزادی غافل بود.
اختصاصی/ گول پیروزی در قطر را نباید خورد/ السد زخم خورده و خطرناک است

مرتضی فنونی زاده پیش کسوت تیم ملی و پرسپولیس در گفت وگو با فرتاک ورزشی ضمن ابراز خرسندی از پیروزی ارزشمند سرخ پوشان در قطر، هشدار داد که نباید به سادگی از کنار السد قطر عبور کنیم و بایستی در ورزشگاه آزادی بسیار مراقب بود.

فنونی زاده گفت: خدا را شکر علی رغم تمامی مشکلاتی که همراه تیم بود از کمبود بازیکن به دلیل محرومیت و مصدومیت و نبود برانکو بر روی نیمکت، باز هم بازیکنان غیرت به خرج دادند و توانستند به یک پیروزی ارزشمند در قطر دست پیدا کنند و دل میلیونها هوادار عاشق را شاد کردند.

وی افزود: اما این تنها یک روی سکه است و روی دیگر سکه این می باشد که علی رغم پیروزی ارزشمند در برابر تیم قوی و متمول السد در دوحه، باید بپذیریم تیم السد برای جبران بازی رفت پا به بازی برگشت در آزادی می گذارد و چیزی هم برای از دست دادن نخواهد داشت.

پیش کسوت پرسپولیس در ادامه گفت: این می تواند هم خطرناک باشد و هم یک فرصت برای پرسپولیس تا بتواند در بازی خانگی نیز پیروز میدان باشد و باید بدانیم که السد قطر صد در صد بازی را هجومی آغاز خواهد کرد و این یعنی باز شدن تیم السد به ویژه خط دفاعی که ضمن هشیار بودن در خط دفاعی پرسپولیس و مراقبت از حملات خطرناک السد، باید در ضد حملات کار آنها را تمام کرد چرا که آنها بی محابا حمله خواهند کرد.

فنونی زاده در ادامه افزود:با یک بازی منطقی و با پیروزی مقابل السد قطر، می توانیم پس از چندین سال به فینال راه پیدا کنیم و این برد فقط و فقط با حمایت همیشگی هواداران خونگرم میسر خواهد بود و امیدوارم شاهد دومین ستاره آسیایی روی سینه بچه‌ها در آینده بسیار نزدیک باشیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27azxv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس با درایت و دانش برانکو شکل گرفته است