تاریخ انتشار: 1397/07/12 18:23
کد خبر: 127640

کاپیتان پرسپولیس: این حرف‌ها می‌تواند برای تیم ما سم باشد!

کاپیتان سرخپوشان درباره دیدار پرسپولیس و السد قطر گفت: بازی برگشت بسیار دشواری پیش رو داریم و باید مراقب باشیم.
کاپیتان پرسپولیس: این حرف‌ها می‌تواند برای تیم ما سم باشد!

به جرأت می‌توان سیدجلال حسینی را باتجربه‌ترین و در عین حال حرفه‌ای‌ترین بازیکن کنونی پرسپولیس نامید که حرف‌هایش آن‌هم پس از برد شیرین برابر السد می‌تواند شنیدنی باشد. دیروز کاروان سرخپوشان پس از پیروزی تاریخی مقابل السد قطر حوالی ساعت ۳ صبح به فرودگاه امام خمینی (ره) تهران رسید در حالی که هنوز شادمانی در چهره شاگردان برانکو نمایان بود. در این میان سیدجلال حسینی یک استثنا بود. او حرف‌های منطقی و به دور از احساس زودگذر زد که در زیر می‌خوانید.
*سیدجان تبریک، برد بسیار شیرینی کسب کردید.
ممنونم، بچه‌ها خیلی تلاش کردند و زحمت کشیدند تا این نتیجه ثبت شود، اما هنوز چیزی تمام نشده است. ما فقط یک درصد راه را رفته‌ایم!
* چرا یک درصد؟! خیلی‌ها فکر می‌کنند با یک برد یا حتی تساوی در آزادی هم صعود می‌کنید.
چه کسی این حرف را زده است؟ همین حرف‌ها می‌تواند برای تیم ما سم باشد. به شخصه معتقدم ما نباید مغرور شویم و نمی‌شویم. بازی برگشت بسیار دشواری پیش رو داریم و باید مراقب باشیم.
* البته همین السد به استقلال تهران در استادیوم آزادی ۳ گل زد و...  
بله تیم قدرتمندی است. همه دیدیم جلوی استقلال چه کار کرد و برابر ما هم نمایش فوق العاده‌ای ارائه داد، اما با یک تلاش دسته‌جمعی برنده شدیم.
* بی‌تعارف خودت فکر می‌کردی السد را در قطر شکست دهید؟
راستش را بخواهید نه! تیم حریف بسیار قدرتمند است و در خانه هم بازی می‌کرد ولی ما برنامه داشتیم. بچه‌ها تا سوت پایان بازی دویدند و جنگیدند تا این نتیجه رقم بخورد منتهای مراتب هنوز اتفاقی نیفتاده و باید هوشیار و بدون غرور به بازی برگشت فکر کنیم.
* تصور اینکه جوان‌تر‌های پرسپولیس این‌قدر خوب بازی کنند سخت بود.
هر کس که پیراهن پرسپولیس را می‌شناسد باید قدر آن را بداند. جوان‌تر‌ها هم خوب بازی کردند ولی نباید در باد همین بازی بخوابند و در تیمی مثل پرسپولیس باید همیشه در اوج باشی و خوب بازی کنی.
* مصدومیت امید عالیشاه که جدی نیست؟
امید هم باید تلاش کند و زودتر برگردد و به تیم کمک کند. همه بچه‌ها باید این نگاه را داشته باشند و تلاش کنند.
* داوری هم خوب بود. قبول داری؟
ما خودمان را برای هر شرایطی آماده کرده بودیم. همه می‌دانیم در کشور‌های عربی تحت هر شرایطی سوت‌ها به نفع میزبان است. ما هم رفته بودیم که حتی با داوری هم بجنگیم ولی همه چیز خوب بود. بردیم و با دست پر برگشتیم. ان‌شا‌ءا... بتوانیم در خانه هم با حمایت تماشاگران پرسپولیسی و همت بچه‌ها دل هواداران را شاد کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pp8kd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبری خوش برای هواداران پرسپولیس / نگران کاپیتان نباشید