تاریخ انتشار: 1397/07/12 16:19
کد خبر: 127656

توضیحات لوئیز انریکه درخصوص لیست بازیکنان تیم ملی اسپانیا و دعوت نکردن آلبا

از لحن صحبت‌های انریکه این طور برمی‌آید که آلبا در دوران او، رنگ پیراهن تیم ملی را نخواهد دید.
توضیحات لوئیز انریکه درخصوص لیست بازیکنان تیم ملی اسپانیا و دعوت نکردن آلبا

لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا می‌گوید دعوت نشدن جوردی آلبا یک مسئله تابو شکل نیست!

انریکه ساعتی پیش دومین لیستش را هم اعلام کرد و بار دیگر خبری از آلبا که در یکی از بهترین مقاطع فوتبالش به سر می‌برد، نیست. انریکه و آلبا از فصل سوم حضور این مربی در بارسا با هم زاویه پیدا کردند و البته مصاحبه‌های آلبا پس از روی کار آمدن والورده نیز آن را بدتر کرد.

به گزارش موندو دپورتیوو، انریکه در توضیح لیستش می‌گوید:

این لیست چهار تغییر دارد. همه چهار نفری که از لیست قبلی دعوت نشدند، مصدوم بودند. از جمله کارواخال و کوستا. با در نظر گرفتن بازی‌هایی که امروز برگزار می‌شود، لیستی اعلام کردیم که به نظرمان بیشترین کمک را در دو بازی آتی به ما خواهند کرد. جوردی آلبا؟ وظیفه ندارم درباره بازیکنانی که در لیست نیستند، حرف بزنم. دعوت نشدن آلبا مسئله‌ای تابو شکل نیست.

آلکاسر را از سال‌ها پیش می‌شناسم. او در والنسیا دوران بسیار درخشانی داشت اما در بارسلونا فرصت بازی زیادی نصیبش نشد که این روی هر بازیکنی تاثیر می‌گذارد. او حالا در دورتموند مرتب بازی می‌کند و از آنجا که مصدومانی داشتیم، خوب است که می‌توانیم او را از نزدیک ببینیم.

ایسکو؟ پر کردن جای خالی بازیکن تاثیرگذاری چون ایسکو دشوار است اما بازیکنان دیگری با ویژگی های مشابه داریم.

رودری؟ او بازیکن جوانی است و تمجید شاید تاثیر مخربی روی او داشته باشد. گرچه می‌دانم او بی نهایت حرفه‌ای است. رودری می‌تواند به سطح بوسکتس برسد یا از آن عبور کند. چه کسی از پتانسیل یک بازیکن خبر دارد؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ex7ny

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم سابق تیم ملی اسپانیا در لیگ عربستان (عکس)