تاریخ انتشار: 1397/07/11 11:37
کد خبر: 127827

آخرین اخبار از والیبال ایران/شروع فصل جدید بدون 7 ستاره

لیگ برتر والیبال فصل جدید را بدون ۷ ستاره و با ۱۳ تیم درحالی آغاز می‌کند که نگرانی‌هایی برای سطح کیفی مسابقات ایجاد شده است.
آخرین اخبار از والیبال ایران/شروع فصل جدید بدون 7 ستاره

سی و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال درحالی که قرار بود با ۱۴ تیم از ۲۵ مهر ماه شروع به کار کند حال با انصراف تیم چی‌چست ۱۳ تیمی شد. لیگی که تعداد بالای تیم‌ها، انتقاد بسیاری از کارشناسان را به همراه داشته است اما رئیس سازمان لیگ اعتقاد دارد لیگ امسال کیفیت خوبی خواهد داشت و جوانان بسیاری را به تیم ملی معرفی خواهد کرد.

جدا از بحث تعداد بالای تیم‌ها، خروج بسیاری از بازیکنان و لژیونر شدن آنها نیز یکی از نگرانی‌هایی است که ممکن است کیفیت لیگ را دستخوش تغییرات قرار دهد.

سعید معروف در سیه نا ایتالیا، مرتضی شریفی  و محمد جواد معنوی نژاد در ورونا ایتالیا، مجتبی میرزاجانپور در استلانا گروته ایتالیا، امیر غفور  در مونزا ایتالیا، میلاد عبادی پور در اسکرابلچاتوف لهستان، فرهاد قائمی در زراعت بانک ترکیه ۷ لژیونر والیبال تا این لحظه هستند و ممکن است تعداد آنها نیز افزایش یابد. عبادی پور و معنوی نژاد سال گذشته در ایتالیا و لهستان توپ می‌زدند و امسال ۵ تن دیگر از بازیکنان ترجیح دادند به جمع لژیونرها اضافه شوند تا ۷ ستاره والیبال ایران امسال در خارج از کشور مشغول بازی شوند.

خاتم اردکان، شهرداری ورامین، فولاد سیرجان، درنا ارومیه، کاله مازندران، نماینده خراسان رضوی، عقاب نهاجا، سایپا تهران، شهرداری تبریز،  شهرداری ارومیه،  پیکان تهران، شهرداری گنبد و شهروند اراک ۱۳ تیم حاضر در لیگ خواهند بود که تیم پیکان با ۱۲ عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ پرافتخارترین تیم است. تیم بانک سرمایه نیز که از سال ۹۴ وارد رقابت‌های لیگ شد سه عنوان قهرمانی متوالی را کسب کرد و امسال یکی از غایبان بزرگ مسابقات به شمار می‌رود.

در نهایت مقرر شد تا لیگ برتر والیبال با حضور ۱۳ تیم در یک گروه و با پلی آف ۸ تیمی برگزار شود. بعد از قرعه کشی هم برنامه مسابقات مشخص می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48bjgl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افشاردوست: کولاکوویچ مقصر عدم موفقیت در قهرمانی جهان نیست