تاریخ انتشار: 1397/07/07 22:05
کد خبر: 128338

اگر مسلمان کوتاهی کند تصمیم دیگری خواهیم گرفت!

در شرایطی که انتظار می‌رفت با جدایی محسن مسلمان این بازیکن برای نمایش توانایی خود و اثبات آن به برانکو ایوانکوویچ با توانی بیشتر در ذوب آهن بدرخشد، شرایط برای او متفاوت پیش می‌رود.
اگر مسلمان کوتاهی کند تصمیم دیگری خواهیم گرفت!

محسن مسلمان که در فصل گذشته علیرغم نیمکت نشینی‌های پیاپی در نهایت برترین پاسور لیگ معرفی شد، با جدایی از پرسپولیس و بازگشت به باشگاه سابق خود نتوانسته نظرها را جلب کند و انتقادات زیادی را متوجه خود می‌بیند. موضوعی که بعد از انتقاد امید نمازی، اینبار با صحبت‌های سعید آذری، مدیرعامل ذوب آهن نیز همراه بوده تا نشان از شرایط سخت این بازیکن برای برآورده کردن انتظارات بدهد.

سعید آذری در خصوص آخرین وضعیت هافبک تازه به خدمت گرفته تیمش گفت: باشگاه ذوب آهن ثابت کرده است که به مفاد قراردادش متعهد است و نفراتی که در این تیم هستند با تمام وجود تلاش می کنند. ذوب آهن باشگاهی نیست که ورزشکارش به باشگاه قبلی اش اشاره کند و بگوید من از منچستریونایتد یا فلان تیم آمده ام. مسلمان ساخته و پرداخته باشگاه ذوب آهن است ولی تمرکز کافی ندارد.

مدیرعامل ذوب آهن با اشاره به سختی راهی که مسلمان پیش رو دارد گفت: مسلمان باید بداند ما به اسم و رسم بازیکن پول نمی دهیم، محسن مسلمان با نظر امید نمازی جذب شد و زمانی که امید نمازی آمد، نظرش را درباره این بازیکن جویا شدیم که او هم رای به جذب مسلمان داد. مسئولیت بازی دادن و بازی ندادن به بازیکن با نمازی است و اینکه باشگاه و سرمربی چه انتظاری از بازیکن دارند، تعریف شده است. بازیکن باید با تمام وجود در زمین بدود و انتظارات را برآورده کند. اما اگر محسن مسلمان کوتاهی کند تصمیم دیگری خواهیم گرفت.

سعید آذری که مدیری مقتدر فوتبال ایران نشان داده، تهدید نهایی اش را به این شکل علیه محسن مسلمان اعلام می‌کند و می‌گوید: نمی‌خواهیم موضوع پرسپولیس برای مسلمان تداعی شود، اگر او می‌خواهد در ذوب آهن بماند باید چهار برابر پرسپولیس بدود و تلاش کند. اگر این حس نباشد راحت مسلمان را کنار می گذاریم و حذف می کنیم چون تعهداتش را انجام نداده است. در این باشگاه بازیکن نمی تواند تعیین تکلیف کند، بنده اینجا مسئولیت دارم و این اجازه را نخواهم داد. بازیکن باید تمام انرژی خود را بگذارد و مسلمان هم اگر نمی خواهد انرژی اش را در زمین بگذارد، باید ساکش را بردارد و به منزل برود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nwxek

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت مسلمان به ذوب آهن قوت گرفت!
سعید آذری تایید کرد؛