تاریخ انتشار: 1397/07/04 11:47
کد خبر: 128829

کرار به نوعی پختگی در فوتبالش رسید

هافبک تکنیکی و گلزن صنعت نفت در دومین سال حضورش در آبادان نقشی محوری تر نسبت به تمام سال های فوتبالش به عهده گرفته است.
کرار به نوعی پختگی در فوتبالش رسید

جاسم کرار هافبک عراقی صنعت نفت که اصولا خیلی اهل ماندن در یک تیم نیست، امسال برای دومین سال پیاپی در آبادان ماند و حالا تبدیل به لیدر تیم صنعت نفت آبادان شده است. شاید این بهترین نقشی است که کرار در سال های اخیر فوتبالش به عهده گرفته و به نظراین مسئولیت سنگین بیشتر باعث می شود تا او بتواند تمام تمرکزش روی موفقیت تیم و پیروزی باشد.

 

کرار امسال البته دیر به ترکیب صنعت نفت اضافه شد اما از وقتی آمده در تیم پائولو سرجیو نقش های بیشتر و مهم تری پیدا کرده است. او دیگر یک هافبک صرف نیست بلکه در بعضی بازی ها در خط حمله بازی می کند و به نوعی محور اصلی برنامه های تاکتیکی سرمربی پرتغالی است. او در این فصل و تا اینجا یک گل در لیگ برتر و دو گل در جام حذفی زده و یک پاس گل هم به همبازیانش داده است.

 

کرار در 31 سالگی به نوعی پختگی در فوتبالش رسیده و دیگر آن بازیکن جوان و پرشر و شور میانه میدان نیست که مسایل حاشیه ای بازی بتواند خیلی زود اعصابش را به هم بریزد. ضمن اینکه به نظر می رسد جاسم کرار عراقی از فضای زندگی در آبادان راضی است که برای دومین سال پیاپی در صنعت نفت مانده است و شاید امسال او مهره تاثیرگذار این تیم برای کسب موفقیت باشد. صنعت نفت هرچند در لیگ هنوز بردی به دست نیاورده و در پایین جدول است اما در جام حذفی تراکتور پرستاره را برده و می تواند شانس قهرمانی در این جام باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2alwze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مو‌های من در تیم استقلال و تراکتور سفید شد / می‌خواهم قراردادم به دلار تبدیل شود