تاریخ انتشار: 1397/07/03 17:02
کد خبر: 128914

انتقاد حق وردی از کارلوس کی روش و دستیارانش

حجت حق وردی مدافع تیم پیکان می گوید او هم قبلا طرفدار یکی از تیم های سرخابی بوده اما الان منافع تیم خودش را در نظر می گیرد.
انتقاد حق وردی از کارلوس کی روش و دستیارانش

حجت حق وردی مدافع تیم پیکان در تمام بازی های این فصل این تیم به میدان رفته و جزو بازیکنانی است که اعتماد مجید جلالی را جلب کرده است.

حق وردی در گفتگو با خبرنگار ما درباره شرایط دیدار مقابل نفت آبادان و نیمه کاره ماندن آن گفت: بازی خیلی سختی بود، تیم صنعت نفت تیم بسیار خوبی است، مخصوصا در فاز هجومی. آن ها بازیکنان تاثیرگذار زیادی داشتند و ما را خیلی اذیت کردند اما ما از همان ابتدا چند موقعیت خوب داشتیم که یکی گل شد. در نیمه دوم هم چند موقعیت داشتیم که گل شد اما داور یکی از آن ها را نگرفت. با این که بازی خیلی سختی بود اما نسبت به دیگر دیدارها موقعیت های بیشتری را ایجاد کردیم. درباره آن مسائل هم باید بگویم که اشتباه داوری کاملا طبیعی است، همانطور که گفتم داور گل کاملا صحیح ما را فکر کرد هند شده و نگرفت! آنطور که من دیدم یک پنالتی هم برای صنعت نفت نگرفت اما این مسائل عادی هستند! مسائلی که پیش آمدند باعث شد داور در دقیقه 90 بازی را متوقف کند.

وی افزود: این بازی هواداران آبادانی یک بهانه ای داشتند به اسم داور اما در چند بازی قبلی همه دیده اند که مخصوصا در استادیوم های جنوب کشور مسائلی پیش می آید و به نظر من تماشاگران دنبال بهانه ای هستند که اغتشاش ها را شروع کنند و جو را خراب کنند. این مسائل اول به فوتبال ضربه می زند، دوم به تیم خودشان لطمه می زند، من منظورم تیم خاصی نیست البته. سوم هم این که باشگاه ها می توانند فرهنگ سازی کنند که چنین اتفاقاتی رخ ندهد. این در نهایت باعث می شود وجهه فوتبال ما خراب شود.

مدافع سابق ذوب آهن در ادامه به بازی های حساس پیکان در لیگ پرداخت و گفت: تیم سپیدرود از وقتی آقای کریمی آمده اند، شرایطشان خیلی بهتر شده؛ هم روحی روانی و هم فنی. در فاز دفاعی خیلی بهتر و منظم تر شده اند، اما ما صددرصد دنبال برد مقابل این تیم هستیم چون پس از آن باید با پرسپولیس و ذوب آهن بازی کنیم. اما این بازی آسان نیست و پارسال هم ما رفت و برگشت فقط یک امتیاز از سپیدرود گرفتیم.

او در پاسخ به سوالی راجع به شرایط خودش هم اظهار داشت: فصل پیش هم من فقط بازی مقابل پرسپولیس را محروم بودم و در اکثر بازی ها فیکس به میدان رفتم و خیلی انگیزه داشتم که به تیم ملی دعوت شوم برای جام جهانی که نشد. این فصل هم یکی از اهدافم دعوت به تیم ملی خصوصا برای جام ملت ها است. خیلی آماده ام و خیلی هم انگیزه هم دارم، از هفته اولین در بهترین شرایط بودم و ابتدا تلاش می کنم برای موفقیت پیکان و بعد هم تمام تلاشم را می کنم به تیم ملی هم دعوت شوم.

حق وردی درباره عدم دعوت به تیم ملی علی رغم نمایش های قابل قبول، گفت: وقتی شما در استقلال و پرسپولیس هستید، بیشتر دیده می شود. متاسفانه پیکان علی رغم شرایط خوب در لیگ هیچ ملی پوشی نداشته و بازیکنان ما به یک اردوی تیم ملی هم دعوت نشده! فکر میکنم بازیکنان یک سری تیم ها که بازی هایشان پخش نمی شود و تماشاچی ندارند، سخت به تیم ملی راه پیدا می کنند. شاید اگر الان در باشگاه قبلی ام ذوب آهن بودم یا پرسپولیس و استقلال بازی می کردم، شرایط شاید متفاوت بود. آقای کی روش و دستیارانشان می گویند بازی های لیگ را دنبال می کنند و این انگیزه زیادی به ما می دهد. فکر میکنم آقای کی روش بیشتر دوست دارند بازیکنان لژیونر را دعوت کنند و البته در این میان استثنا هم وجود دارد، مثل چند مدافع استقلال که الان ملی پوش هستند.

او در ادامه افزود: صددرصد آمدن مربی جدید به تیم ملی، به بازیکنانی که کمتر به تیم ملی دعوت شده اند، کمک می کند. آقای کی روش به بازیکنان خاص عادت کرده اند و این طبیعی است و مهم نظر ایشان است. مربی جدید می خواهد بازیکن جدید را تست کند، ما در لیگ خیلی بازیکن داریم که در سطح تیم ملی هستند و انگیزه بالایی هم دارند.

مدافع 25 ساله تیم پیکان در پاسخ به سوالی راجع به دربی 88، توضیح داد: حتما من هم طرفدار یکی از تیم های آبی و قرمز بوده ام و برای دربی هیجان داشتم اما از وقتی وارد فوتبال حرفه ای شدم دیگر برای مهم نبود و تیمی که تحت قراردادش بودم را دنبال می کردم. الان هم پیروزی تیمی که در جدول به سود پیکان باشد را طلب می کنم و الان فکر می کنم چون نزدیک پرسپولیس هستیم، اگر این تیم برنده بازی نباشد به نفع ما است و این انگیزه بیشتری به ما می دهد.

او ضمن ابراز امیدواری به کسب سهمیه، گفت: ما سال پیش نیم فصل اول خیلی خوب کار نکردیم اما همان موقع هم 7 بازی پشت سر هم پیروز شدیم. ما سال پیش 6-7 بازیکن مصدوم داشتیم اما امسال خداراشکر شرایط بهتر است. هدف ما رسیدن به سهمیه آسیایی است و شانسمان هم خیلی بیشتر است. اما الان خیلی زود است که راجع به این مسائل صحبت کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nwlek

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارشی ویژه از اتفاقات بازی پیکان و نفت آبادان/شجاعت و وظیفه شناسی،زیر آتش!