تاریخ انتشار: 1397/07/03 16:45
کد خبر: 128918

پاقدم فغانی برای استقلال بهتر است یا پرسپولیس؟!

علیرضا فغانی تا به حال پنج بار شهرآورد را سوت زده و دیدار روز پنج‌شنبه را هم او سوت می‌زند تا ششمین شهرآورد عمرش را قضاوت کند.
پاقدم فغانی برای استقلال بهتر است یا پرسپولیس؟!

 برای داوری در سطح فغانی، شهرآورد آن‌قدر‌ها هیجان ندارد. نتایج پنج دیداری گذشته‌ای که او سوت زده، به این شکل بوده است؛ یک برد پرسپولیس، دو برد استقلال و دو مساوی.

اولین شهرآورد‌ای که او سوت زد، بازی معروف ۳ بر ۲ بود. استقلال ۲ بر صفر از پرسپولیس جلو بود و تازه دو، سه گل دیگر نزد. بعد از اخراج مهرداد پولادی هم همه تصور می‌کردند کار تمام است و پرسپولیس در بهترین حالت با همان دو گل می‌‎بازد. منتها اتفاقی عجیب در زمین رقم خورد. پرسپولیس با هت‌تریک ایموند زاید موفق شد شهرآورد را ببرد و یک کار تاریخی کند. بعد از بازی بازیکنان پرسپولیس این‌قدر خوشحال بودند که فغانی را هم ماچ می‌کردند، مثل بازی معروف ایران و استرالیا. در آن بازی پرویز مظلومی سرمربی استقلال بود.

دومین قضاوت فغانی در شهرآورد، ۱۵ شهریور سال ۹۲ بود. قلعه‌نویی روی نیمکت استقلال حضور داشت و دایی روی نیمکت قرمزها. بازی هم گلی نداشت و مساوی تمام شد. سومین قضاوت فغانی هم مثل بازی دوم گلی نداشت. منصوریان سرمربی استقلال بود و برانکو سرمربی قرمزها. در دو دیدار بعدی که او داور بود، استقلال برنده شد. در شهرآورد ۸۴ آبی‌ها موفق شدند ۳ بر ۲ پرسپولیس را ببرند. آن بازی کلی حاشیه داشت. سیدجلال حسینی و مهدی رحمتی با هم درگیر شدند. در نهایت مهدی از زمین بازی اخراج شد. آخرین شهرآورد هم همین فصل قبل بود که وریا موفق شد گل پیروزی استقلال را به پرسپولیس بزند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rpqlm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فغانی یعنی تساوی استقلال و پرسپولیس در دربی!