تاریخ انتشار: 1397/07/03 12:45
کد خبر: 128954

طعنه معاون باشگاه استقلال به هواداران پرسپولیس

علیرضا خطیر معاون باشگاه استقلال در آستانه دربی 88 معتقد است ‌ AFC و فیفا کاری به قوانین داخلی کشورها ندارد
طعنه معاون باشگاه استقلال به هواداران پرسپولیس

علیرضا خطیر معاون باشگاه استقلال در آستانه دربی 88 حرف‌های جالبی بر زبان آورد و معتقد است ‌ AFC و فیفا کاری به قوانین داخلی کشورها ندارد و این بهانه فدراسیون فوتبال است که می‌خواست قانون جدید را اجرا کند

سعید فتاحی در مصاحبه‌ای اعلام کرد استقلالی‌ها مخالف اجرای قانون 90 به 10 هواداران در ورزشگاه آزادی بودند؟

اصلا چنین چیزی نیست. همه مسوولینی که در این جلسه حضور داشتند، مخالف اجرای این قانون بودند. من یک سووال از شما دارم تا حالا کجا فیفا به قوانین داخلی فوتبال یک کشور ورود و دخالت کرده است؟ ما هر وقت کم می‌آوریم می‌گوییمAFC  گفته در صورتی که اصلا این مرجع در قوانین فوتبال کشورها دخالت نمی‌کند. اگر خیلی دوست دارید قوانین AFC و فیفا را رعایت کنید، چرا بانوان را به ورزشگاه راه نمی‌دهید؟ به عنوان یک هوادار از شما می‌پرسم دوست ندارید ورزشگاه در دربی نصف آبی و نصف قرمز باشد. چرا همیشه می‌خواهیم از کشورهای دیگر تقلید کنیم. بگذارید یک بار هم جاهای دیگر از ما تقلید کنند. سال‌های سال است که در دربی‌ها شرایط همین است و اگر در دنیا از دربی ایران که یکی از بزرگ‌ترین دربی‌های دنیاست، حرف زده می‌شود، به خاطر همین  است که شرایط برای طرفداران در ورزشگاه یکسان است.

همان‌طور که می‌دانید هواداران پرسپولیس بلیت‌های خود را از سامانه الکترونیکی خریداری کردند و ظرفیت‌شان تکمیل شد.

مطمین باشید استقلالی‌ها هم بلیت‌های‌شان را خریداری می کنند. اگر پرسپولیسی‌ها می‌خواستند بلیت بخرند در آسیا این کار را انجام می‌دادند تا ورزشگاه خالی نباشد.

از نتایج استقلال راضی هستید؟

نتایج راضی‌کننده نبوده اما باید قبول کنیم تیم خیلی خوب بازی می‌کند و مطمین هستم در آینده بسیار نزدیک بهتر از این هم خواهد شد.

خیلی‌ها انتقاد می‌‌کنند که گرو در حد تیام نبوده و در کل خرید خوبی نیست؟

به نظر من گرو آن قدری در استقلال بازی نکرده که بتواند خودش را نشان دهد. او از هفته سوم به بعد به تیم اضافه شد و نیازی به زمان دارد. در ثانی مقایسه او با تیام درست نیست. شما نگاه کنید تیام در عجمان در 5 هفته فقط یک گل زده است.

این روزها شایعه شده بین رحمتی و حسینی اختلاف وجود دارد؟

ما که کنار تیم هستیم چنین چیزی را ندیده‌ایم. به هرحال وقتی دو دروازه‌بان خوب داریم که هر دو مدعی هستند باید مدیریت کنیم تا تیم به موفقیت برسد. فکر می‌کنم هر بازیکنی باید در عین رفاقت، رقابت کند تا بتواند در تیم بازی کند. بهتر است ما حرف‌های‌مان را در زمین و تمرین بزنیم تا در صفحه مجازی.

شفر قبل از بازی مقابل نساجی مازندران در تمرین و در حضور فتحی، سرپرست تیم اعلام کرد بازیکن روی نیمکت نباید ناراحت باشد. آیا بازیکنی بوده که چنین شرایطی را داشته باشد؟

شفر حرف درستی زده، بازیکن باید تلاش کند بجنگد تا بتواند در تیم بزرگ استقلال فیکس بازی کند.

فغانی هم به عنوان داور دربی 88 انتخاب شده است؟

فکر می‌کنم بهترین انتخاب فدراسیون، قضاوت فغانی در دربی پیش رو است. او افتخار داوری ایران است و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bqnge

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلالی ها خواهان حق رشد 240 هزار دلاری نورافکن/ کار به فیفا میکشد؟