تاریخ انتشار: 1397/07/03 11:25
کد خبر: 128968

تصمیمی عجیب در مورد کادر فنی یکی از تیم های ملی پایه

مشکلات مالی و اقتصادی فدراسیون فوتبال، این فدراسیون را وادار به اتخاد تصمیم عجیبی در مورد کادر فنی یکی از تیم های ملی پایه کرده است! اتفاقی که بی شک در کمتر تیم ملی ای در جهان رخ می دهد.
 تصمیمی عجیب در مورد کادر فنی یکی از تیم های ملی پایه

معمولا قراردادهایی که از سوی فدراسیون فوتبال با کادر فنی تیم های ملی پایه بسته می شود مرحله به مرحله است. به طور مثال اکنون کرانچار تا پایان مرحله مقدماتی المپیک با فدراسیون فوتبال قرارداد دارد و در صورتی که تیم را به المپیک رهنمون کند در این بازی ها هم سرمربی تیم ملی امید خواهد بود. دراین بین دستمزدی به طور ماهانه به کرانچار پرداخت می شود و اصلا اهمیتی ندارد که تیم در همه ماه ها بازی یا اردو داشته باشد.

 

در مورد کادر فنی تیم ملی بزرگسالان هم همین طور است. فدراسیون فوتبال روی مبلغی به کارلوس کی روش  تا پایان جام ملت ها به توافق رسیده است و این مبلغ را به او پرداخت می کند در حالی که ممکن است در خیلی از روزهای باقی مانده از این قرارداد تیم ملی تمرین و حتی بازی هم نداشته باشد.

 

اما اخیرا به کادر فنی یکی از تیم های ملی پایه گفته شده است تنها در صورتی که اردو و بازی داشته باشند به آنها دستمزد ماهانه داده خواهد شد و در ماه هایی که بازی ها تعطیل است قرارداد آنها اجرایی نخواهد شد!

 

این اتفاق در حالی رخ می دهد که مبلغ قرارداد آنها بسیار ناچیز و به اندازه یک کارمند دولت است!

 

اتفاقا به همین دلیل شهرزاد مظفر، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران تهران را ترک کرد و به کویت رفت. قرارداد او اردیبهشت ماه تمام شده بود و چون مسابقه ای در پیش نبود مذاکره ای با او نشد و گویی فدراسیون فوتبال قصد داشت نزدیک به بازی های جدید با این مربی قرارداد امضاء کند تا به خاطر ماه های سپری شده بعد از اردیبهشت به این مربی ایرانی پولی ندهد! در نهایت هم این مربی که قهرمانی در جام ملتها در کارنامه او دیده می شد به پیشنهاد کویت پاسخ مثبت داد و به این کشور رفت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wwjgr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قیمت نجومی تیم های پایه و دلایل آن