تاریخ انتشار: 1397/07/02 20:12
کد خبر: 129026

عالیشاه: استقلال نتیجه نمی‌گیرد ولی واقعا تیم خوبی هستند

هافبک پرسپولیس معتقد است با وجود شرایط سختی که دارند، می‌توانند در دربی و لیگ قهرمانان نتیجه بگیرند.
عالیشاه: استقلال نتیجه نمی‌گیرد ولی واقعا تیم خوبی هستند

امید عالیشاه در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس راجع به دیدار پیش رو مقابل استقلال گفت: در درجه اول امیدوار هستم مردم یک بازی خوب ببینند، کسل کننده نباشد و همراه با سه امتیاز برای ما شود چون کسب پیروزی قبل از دیدار با السد خیلی اهمیت دارد.

او پیرامون شناخت تیمش از استقلال عنوان کرد: بازی‌های استقلال را می‌بینیم، دنبال می‌کنیم و می‌دانیم تیم خوبی دارند؛ درست است نتیجه نمی‌گیرند ولی واقعا تیم خوبی هستند، خوب پاس می‌دهند و روی زمین کار می‌کنند؛ فکر می‌کنم می‌توانستند برابر السد برنده باشند و بالا بیایند تا دو تیم از ایران در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا باشد که متاسفانه این اتفاق نیافتاد؛ اما شرایط دربی کامل فرق می‌کند؛ تیم بالا و پایین جدول در این دیدار معنی ندارد؛ امیدوار هستم هر اتفاقی می‌افتد، خیر باشد و آخر بازی ما خوشحال باشیم.

هافبک پرسپولیس در خصوص کمبود بازیکن در این تیم و فشاری که روی بازیکنان اصلی با نزدیک شدن مسابقات لیگ و آسیا آمده، ابراز کرد: باید با این موضوع بسازیم؛ واقعا به ما فشار آمده که سه ماه در شرایط سخت و سنگین کار می‌کنیم، اما نمی‌شود کاری کرد؛ شاید دوست داشتیم دربی به تعویق بیافتد ولی برنامه ریزی شده و مشکلی نیست؛ درست است فشار بدنی به ما ضربه می‌زند و از نظر جسمانی آسیب می‌رساند ولی باید با تمام قوا بازی کنیم.

عالیشاه اضافه کرد: مهم‌تر از همه، دیدار با السد است که پیش رو داریم و اهمیت خیلی زیادی دارد؛ شرایط متفاوتی هم با دیدار سال قبل برابر الهلال دارد ولی فکر می‌کنم این بار شرایط صعود از مرحله نیمه نهایی و قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا فراهم است.

او در مورد پیش‌بینی خود از دربی ۸۸ گفت: ان‌شاالله یک بر صفر برنده شویم ولی واقعا فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است.

هافبک پرسپولیس با اشاره به عدم گلزنی در این فصل و گلی که در گذشته برابر استقلال به ثمر رساند و با درآوردن پیراهن خود از زمین اخراج شد، عنوان کرد: متاسفانه آن سال شرایطی که داشتیم، خوب نبود؛ سه مربی و سه مدیر عامل در آن فصل عوض کردیم؛ از همه طرف تحت فشار بودیم که وقتی گل مساوی را که زدیم، یادم نبود که کارت داشتم و به همین خاطر اخراج شدم.

عالیشاه تاکید کرد: فکر نمی‌کنم گل زدن من خیلی مهم باشد؛ مگر در یک تیم چند نفر گل می‌زنند؟ امسال فکر نمی‌کنم بشار گل زده باشد و علیپور، منشا و سیامک نعمتی گلزنی کردند؛ مهم مثمر ثمر بودن برای تیم است و هر چه بهتر برای تیم و این هواداران بازی کنی، افتخار است؛ حمایت تماشاگران به ما انگیزه می‌دهد و امیدوار هستم بازی خوبی داشته باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27akld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خطر در کمین سرخ ها؛ بونجاح و  2.6 گل در هر بازی