تاریخ انتشار: 1397/07/02 19:59
کد خبر: 129028

کامیابی نیا: من زننده تک گل دربی خواهم بود

هافبک دفاعی پرسپولیسی ها می گوید بازیکنان به فشردگی بازی های این تیم عادت کردند و از طرفی کادرفنی نیز با تمرینات برنامه ریزی شده اوضاع را برای آنها قابل تحمل کردند.
کامیابی نیا: من زننده تک گل دربی خواهم بود

کمال کامیابی نیا پس از تمرین امروز پرسپولیسی ها در میان خبرنگاران به صحبت پرداخت. کامیابی نیا درباره عدم حضور در بازی برابر سپیدرود گفت: بهرحال کادرفنی تصمیم گرفتند که من در این بازی حضور نداشته باشم. من هم احترام گذاشتم. در حال حاضر هم آماده دربی هستیم و امیدوارم بتوانیم به سه امتیاز بازی برسیم.

او درباره اوضاع تیم پیش از آغاز دربی گفت: شرایط تیم مان خوب است. امیدوارم تا روز دربی ریکاوری و تمرینات خوبی داشته باشیم. توانستیم بازی آخر را هم ببریم تا با روحیه خوب خودمان را به دربی برسانیم.

هافبک پرسپولیسی ها درباره نتیجه دیدار دربی گفت: نمی شود پیش بینی کرد. بازی سختی است و همیشه شرایط خاص خودش را دارد. ما سخت تمرین می کنیم تا بتوانیم بازی خوبی ارائه دهیم. دربی تنها دیداری است که نتیجه آن به رتبه جدول ربطی نخواهد داشت. امیدوارم ما بتوانیم سه امتیاز این بازی را بگیریم.

کامیابی نیا درباره دیدارهای فشرده سرخ پوشان در هفته های اخیر گفت: صددرصد همین طور است و بازی های فشرده ای را پشت سر گذاشتیم. البته ما عادت کردیم به شرایط تمرینی سخت. کادرفنی ما برای تمام تمرینات برنامه ریزی خاصی دارد تا این فشردگی روی ما تاثیر زیادی نگذارد.

او درباره گلزنی در دربی گفت: در صورتی که درمیدان باشم قطعا به گلزنی نیز فکر می کنم. همین الان هم به این موضوع فکر می کنم. (او در این لحظه برای شادی گل دربی نیز گفت) من به شادی گل هم فکر کرده ام. برای همه هواداران سورپرایز خواهد بود. اصلا این طوری بهتر است که بازی را یک بر صفر ببریم و گلزن آن هم من باشم!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39dow7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش زیدان به توهین هواداران سویا به راموس