تاریخ انتشار: 1397/07/02 12:58
کد خبر: 129073

مربی جدید تراکتورسازی بازهم خارجی است؟

با وجود اعلام قبلی مسئولان تراکتورسازی فعلا خبری از انتخاب سرمربی جدید برای این تیم نیست.
مربی جدید تراکتورسازی بازهم خارجی است؟

بعد از جدایی جان توشاک ولزی از تراکتورسازی، محمدرضا زنوزی مالک این باشگاه اعلام کرد سرمربی بعدی که به احتمال 90 درصد خارجی است طی روزهای آینده انتخاب خواهد شد. بعد از صحبت های زنوزی در برنامه نود باشگاه تراکتورسازی بیانیه ای صادر کرد که طی آن مذاکره با نام های مطرح شده برای قبول هدایت تیم تکذیب و البته اعلام شد که روند انتخاب سرمربی بعد از دیدار با پدیده از سر گرفته می شود.

در چنین شرایطی محمد تقوی به عنوان مربی موقت انتخاب و او در کنار امیرحسین پیروانی امور فنی را جلو بردند. در بازی روز گذشته نیز آنها تیم را مقابل پدیده مشهد هدایت کردند.

حالا اما با گذر از دیدار تراکتورسازی و پدیده هواداران تبریزی در انتظار انتخاب سرمربی جدید تیم خود هستند. در چنین شرایطی اما مسئولان تراکتورسازی هیچ اعلامی درباره مذاکره با مربیان مختلف برای انتخاب سرمربی جدید نکرده اند و تقریبا در سکوت خبری بسر می برند.

سوالی که در این باره پیش می آید این است که آیا مسئولان تراکتورسازی همچنان به دنبال جذب مربی خارجی هستند یا اینکه فعلا به کادرفنی کنونی می خواهند فرصت بدهند. باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این باره رخ می دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/369kbe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل‌محمدی: بودجه پدیده بیشتر از ۶-۷ میلیارد نیست/ ده برابر ما هزینه کردند ولی پائین‌تر از ما هستند