تاریخ انتشار: 1397/07/02 11:05
کد خبر: 129090

نام "آدام" بر سر زبان ها افتاد

شب گذشته را باید به نام پسری بنویسیم که تمام انتقادات و بدبینی ها را با یک شوت سه امتیازی پاسخ داد.
نام "آدام" بر سر زبان ها افتاد

ساده انگارانه است اگر به خاطر یک شوت و یک گل، از آدام همتی تمجید بی جا شود اما باید گفت شوت دقیقه نودی که او روانه دروازه سپیدرود کرد، از استانداردهای لازم بهره می برد. همتی معمولا فرصت زیادی برای نمایش توانایی هایش نداشته و کمتر کسی است که شوتی از او به سمت دروازه را در یاد داشته باشد و حالا باید منتظر آینده بود و دید آیا این پسر 23 ساله بازهم چنین شوت های مهلک و زیبایی خواهد زد یا خیر؟ اگر در ادامه نیز این چنین باشد و آدام در این حد «استاندارد» ظاهر شود، بدون شک باید از برانکو بابت کشف چنین ستاره ای تمجید کرده و از مربیانی که در کانادا چنین بازیکنی را پرورش داده اند، تقدیر شود.

 

ضربه دیدنی آدام علاوه بر قدرت و دقت بالا، از سرعت بسیار خوبی نیز بهره مند بود و همین موضوع مزید بر علت شد تا کوروش ملکی، نتواند این ضربه را هم مثل قبلی ها مهار کند.

 

اما شوت دقیقه نود، تمام آن چیزی نبود که آدام همتی در مقابل سپیدرود از خود نشان داد. او در فرصت نزدیک به 15 دقیقه ای که داشت، پرتلاش، محرک و دونده ظاهر شد و با حضورش در زمین، باعث شد نفسی نو در خط حمله پرسپولیس دمیده شود. پسر اهل تورنتو، در یک صحنه خیلی خوب بازیکن مقابل را از پیش رو برداشت و به نوعی نشان داد مهارت عبور از بازیکن یا دریبلینگ را هم دارد.

 

به هر روی، شوتی که آدام زد و به تور نشست، سه امتیاز را برای پرسپولیس به ارمغان آورد و نام او را هم بر سر زبان ها انداخت. حالا نوه سعید راد است که باید تصمیم بگیرد کدام راه را برود؛ آدام با خوش اقبالی در این مدت زیر نظر برانکو به موفقیت دست یافته و شاید اکنون وقت آن رسیده که پروفسور ثمره اعتماد به یک جوان دوست داشتنی را بچیند.

 

همتی بار دیگر نشان داد فوتبال بازی ثانیه ها است؛ اگر آن شوت وارد دروازه نمی شد، بی شک قهرمانِ مسابقه کوروش ملکی گلر سپیدرود بود اما حالا با احترام به بشار رسن، کوروش ملکی، شجاع خلیل زاده و... باید گفت چهره ویژه این بازی کسی نبود جز آدام همتی؛ کسی که حالا پس از مدت ها یک ژن خوب نیست و یک شوت زن سه امتیازی لقب دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rpgby

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش سعید راد به گلزنی نوه اش/خواهش می‌کنم اسم من را نیاورید!