تاریخ انتشار: 1397/07/02 11:02
کد خبر: 129091

پایان غیبت 507 روزه در لیگ برتر ایران

احسان حاج صفی بعد از 507 روز در یک مسابقه رسمی در لیگ برتر ایران به میدان رفت.
پایان غیبت 507 روزه در لیگ برتر ایران

احسان حاج صفی را می توان یکی از ستاره های فوتبال ایران طی یک دهه گذشته دانست؛ بازیکنی که در همه سال های قبل در هر تیمی حضور داشته توانسته جزو بهترین ها باشد و در تیم ملی نیز به مهره ای کار آمد تبدیل شود. او به واسطه ثبات در عملکرد خود حالا بعد از مسعود شجاعی و اشکان دژاگه کاپیتان سوم تیم ملی نیز محسوب می شود و قطعا در آینده ای نزدیک به عنوان کاپیتان اول فوتبال ایران نامش مطرح می شود.

 

حاج صفی روز گذشته بعد از حدود یک فصل دوری از لیگ برتر ایران برگشت و بار دیگر در داخل کشور بازی کرد. او در تیر ماه سال گذشته در حالی که همه منتظر بودند در لیگ هفدهم پیراهن سپاهان را برتن کند ترجیح داد در سال منتهی به جام جهانی فوتبالش را در اروپا ادامه دهد و در این راه پانیونیوس یونان را برگزید. حاج صفی پارسال ضمن خداحافظی از تیم پرمهره سپاهان به اروپا رفت و در دو تیم پانیونیوس و المپیاکوس یونان توپ زد و در جام جهانی نیز پیراهن تیم ملی ایران را پوشید.

 

در بازگشت از روسیه اما حاج صفی در حالی که بازهم علاقه مند بود در اروپا بازی کند اما بعد از کش و قوس های فراوان سرانجام سر از تراکتورسازی در آورد و با این تیم قرارداد بست تا به کهکشانی تر شدن سرخ های تبریز کمک کند.

 

از این رو این ستاره ملی پوش بعد از عقد قرارداد با تراکتور بلافاصله به اردوی تیم ملی رفت و در بازگشت به تمرینات تراکتور به دلیل زمان کم تا اولین مسابقه در جام حذفی فرصتی برای بازی کردن پیدا نکرد. در نهایت احسان روز گذشته مقابل پدیده مشهد اولین بازی خود را با پیراهن تراکتورسازی انجام داد تا در تاریخ اول مهرماه 97 بازگشت رسمی به لیگ برتر ایران داشته باشد.

 

بر این اساس حاج صفی از تاریخ 14 اردیبهشت 96 که در هفته سی‌ام لیگ شانزدهم مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی پیراهن سپاهان را برتن کرد تا اول مهرماه 97 که با پیراهن تراکتور مقابل پدیده بازی کند، غیبتی 507 روزه در لیگ برتر ایران داشت و به این غیبت پایان داد.

 

بازگشت حاج صفی به فوتبال ایران بیش از هرچیز خبر خوبی برای هواداران تراکتورسازی است؛ آنها به خوبی می دانند که بازیکنی با توانایی های فنی احسان می تواند بسیار کمک حالشان در بازی های آینده باشد و شرایط خوبی را برای سرخپوشان تبریزی مهیا کند. بی تردید هماهنگی هایی که حاج صفی با اشکان دژاگه و مسعود شجاعی دارد هم مزید بر علت خواهد شد تا آنها در تراکتورسازی روزهای خوبی را برای هواداران فوتبال آذربایجان رقم بزنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vvgqp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



آینده تراکتور امیدوار کننده شد