تاریخ انتشار: 1397/07/02 01:29
بهزاد غلامپور: مقابل نفت مسجدسلیمان دو نیمه متفاوت داشتیم
کد خبر: 129119

در تمام بازی‌ها شادی‌ام را با دایی تقسیم می‌کنم

بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های سایپا گفت: مقابل نفت مسجدسلیمان در نیمه اول خیلی بد بودیم، اما در نیمه دوم بازی به مراتب بهتری انجام دادیم و توانستیم ۲ گل به ثمر برسانیم.
در تمام بازی‌ها شادی‌ام را با دایی تقسیم می‌کنم

بهزاد غلامپور درباره دیدار سایپا مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: هر دو تیم فوتبال خوبی انجام دادند. ما دو نیمه متفاوت داشتیم. در نیمه اول خیلی بد بودیم و یک گل هم دریافت کردیم، اما در نیمه دوم بازی به مراتب بهتری انجام دادیم و توانستیم 2 گل به ثمر برسانیم و بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

مربی دروازه‌بان‌های سایپا ادامه داد: بعد از اینکه به ناحق 10 نفره شدیم، بازی خوبی انجام دادیم. با تعویض‌هایی که آقای دایی در نیمه دوم انجام داد و همین‌طور انگیزه مضاعف بچه‌ها به بازی برگشتیم و در پایان هم به آن چیزی که استحقاق داشتیم رسیدیم.

غلامپور درباره اخراج مدافع سایپا عنوان کرد: در این فصل به خاطر اشتباهات داوری امتیازات زیادی از دست دادیم. در صحنه اخراج سارفو داور خیلی سخت‌گیرانه تصمیم گرفت و به اذعان کارشناسان می‌توانست با یک اخطار بازیکن ما را جریمه کند.

وی درباره صحبت‌های مرزبان که گفته بود «ما در نیمه دوم به جنجال‌سازی‌های حریف بازی را واگذار کردیم» یادآور شد: فقط به دنبال پیروزی و کسب 3 امتیاز بودیم و اصلا در بازی جنجال و حاشیه‌ای را به وجود نیاوردیم.  فقط به تصمیمات اشتباه داور  اعتراض داشتیم. برای حریف‌مان احترام قائل بودیم به ویژه که آنها از همشهریان من بودند و هیچ مشکلی با نفتی‌ها نداشتیم.

مربی دروازه‌بان‌های سایپا درباره شادی‌‌ گل‌هایش پس از به ثمر رسیدن گل‌ توسط بازیکنان سایپا گفت: کار خاصی نیست، من در تمام بازی‌های سایپا که گل می‌زنیم شادی گل انجام می‌دهم و شادی‌ام را با آقای دایی تقسیم می‌کنم. در بازی با نفت هم  شرایط به گونه‌ای بود که ما بازی باخته را بردیم و همه تیم از پیروزی خوشحال بودیم.

غلامپور در پاسخ به این سوال که پس از جدایی محمدرضا اخباری، سایپا دروازه‌بان دیگری را به خدمت می‌گیرد، تصریح کرد: در این پست دیگر بازیکنی به خدمت نمی‌گیریم و با همین دروازه‌بانانی که در اختیار داریم در مسابقات لیگ و لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vvgzb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



دربی هیچ‌وقت «فان» و دوستانه نمی‌شود/ پیوس بدشانس بود که آخرین ضربه‌اش را گرفتم