تاریخ انتشار: 1397/07/01 11:41
کد خبر: 129253

تیم مشهدی به دسته سوم سقوط نمی کند

تیم سیاه جامگان بعد از حضور پیدا نکردن در بازی با کارون اروند خرمشهر دیروز در مصاف با ملوان اجازه ورود به زمین را نداشت. همین باعث شد تا شایعه کنار گذاشتن این تیم از لیگ یک و هم چنین سقوط دادن این تیم به دسته سوم قوت بگیرد.
تیم مشهدی به دسته سوم سقوط نمی کند

فریبرزمحمود زاده، مسئول برگزاری بازی های لیگ یک کشور در این باره می گوید: تصمیم گیری در مورد این بازی بر عهده کمیته انضباطی است. شرایط این بازی با بازی این تیم با کارون اروند خرمشهر فرق داشت. در بازی با کارون اروند خرمشهر تیم سیاه جامگان در میدان حاضر نشد و طبیعتا نتیجه این بازی از سوی ما 3-0 به سود تیم کارون اروند خرمشهر اعلام شد اما در بازی با ملوان اعضای تیم سیاه جامگان حاضر به بازی بودند و در محل برگزاری مسابقه نیز حاضر بودند اما کمتیه انضباطی و کمیته تعیین وضعیت مانع از برگزاری این مسابقه شدند. البته این تصمیم به حق بود. به این خاطر که این دو کمیته پیش از این فرصت های لازم را به تیم سیاه جامگان برای رفع مشکلات داده بودند اما این تیم اقدامی انجام نداد.

 

با استناد به صحبت های فریبرز محمود زاده باید گفت تیم سیاه جامگان به دسته سوم سقوط نخواهد کرد. بر اساس قوانین فدراسیون فوتبال هر تیمی غیبت غیر موجه در دو بازی داشته باشد از جدول بازی ها کنار گذاشته می شود و به دو دسته پایین تر فرستاده می شود!

 

فریبرز محمود زاده بار دیگر تاکید کرد تصمیم گیری در مورد این بازی بر عهده کمیته انضباطی است و گفت: پرونده این بازی امروز از سوی ما در اختیار کمیته انضباطی قرار خواهد گرفت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2alplg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اوضاع قمر در عقرب سیاه جامگان در فاصله بازی با ملوان