تاریخ انتشار: 1397/07/01 11:33
کد خبر: 129254

سرمربی آلمانی نتوانست احساساتش را کنترل کند؛سوژه شد!

چشمان خیس از اشک و بغض در گلوی مانوئل باوم و انتقاد خشمگینانه‌‌ی سرمربی آگسبورگ از دروازه‌بان تیمش در گفتگو با شبکه‌های تلویزیونی بعد از شکست در مقابل وردربرمن در آلمان خبرساز شده است.
سرمربی آلمانی نتوانست احساساتش را کنترل کند؛سوژه شد!

در فوتبال آلمان کمتر پیش می‌آید که یک مربی بعد از بازی هر چقدر که ناراحت باشد نتواند احساسات خود را کنترل کرده و در مقابل دوربین‌ها گریه کند یا تا مرز گریه پیش برود. اما بعد از شکست دراماتیک 3-2 آگسبورگ در مقابل وردربرمن در رقابتهای این هفته‌ی بوندس‌لیگا، سرمربی آگسبورگ آنقدر تحت فشار بود که بر خلاف تصویری که از آلمانی‌ها در ذهن داریم نتوانست احساساتش را کنترل کند.

 

در جریان بازی ابتدا وردربرمن بود که با دو گل از حریف پیش افتاد ولی آگسبورگ با  تلاش فراوان بازی را به تساوی کشاند اما در دقیقه‌ی 75 بازی اشتباه فاحش دروازه‌بان باعث شد درواز‌ه‌ی آگسبورگ باز شده و این تیم نتواند حداقل با یک امتیاز به رختکن برود. آنهم دروازه‌بانی که باوم روی او حساب ویژه‌ای باز کرده بود.

 

باوم بعد از بازی در مقابل دوربین‌های تلویزیونی با چشمانی سرخ از عصبانیت و خیس از اشک، درحالیکه بغض کرده بود گفت:" من برای این دروازه‌بان واقعاً متاسفم". او سپس مکث کوتاهی کرد، گلویش را صاف کرد و ادامه داد:" این تیم من است، اینها بازیکنان من هستند و  همین است که برایم دردناک است".

 

انتقادهای تند باوم از دروازه‌بانش بعد از بازی با انتقادهای زیادی روبرو شد و باعث شد او بعد از گذشت چند ساعت در مصاحبه با خبرنگاران به اشتباه خود اعتراف کرده و بگوید:" من مدتها است مربی هستم و تا  حالا هیچوقت چنین چیزی درباره‌ی بازیکنانم نگفته بودم. حرفهای من اشتباه بود".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bqpqv

آخرین اخبار