تاریخ انتشار: 1397/07/01 11:22
کد خبر: 129256

محرومیت صنعت نفت با تعداد تماشاگران مشخص می شود

بی شک باشگاه صنعت نفت موافق نبود در دقایق پایانی بازی با پیکان تماشاگران این تیم به بهانه قضاوت اشتباه از سوی موعود بنیادی فر وارد زمین شوند و کمک داور را مضروب کنند و در نهایت موجب شوند که بازی نیمه تمام بماند.
محرومیت صنعت نفت با تعداد تماشاگران مشخص می شود

دیروز هم باشگاه صنعت نفت با انتشار بیانیه ای این اتفاق را محکوم کرد، هر چند به این نکته هم اشاره داشت که قضاوت پر اشتباه داور سبب تحریک تماشاگران و ورود آنها به زمین بازی شد!

 

از آنجایی که در ماه 86 آ ئین نامه انضباطی تحت هر شرایطی تیم میزبان مسئول برقراری نظم و انضباط در جریان بازی است  تیم صنعت نفت آبادان مقصر بازی نیمه تمام تلقی خواهد شد و در این صورت نتیجه 3-0 به سود تیم پیکان اعلام می شود.

 

از سویی آئین نامه انضباطی پیش بینی حداقل یک جلسه محرومیت تماشاگر را داشته و در این صورتی خواهد بود که تعداد تماشاگرانی که وارد زمین شده بودند بیش از 20 نفر بوده باشد. در این صورت کمیته انضباطی این حق را دارد که حداقل یک جلسه تماشاگران صنعت نفت را محکوم کند یا رای به بازی در زمین بی طرف با حضور تماشاگران بدهد.

 

بازی دو تیم در هفته هفتم لیگ برتر در حالی که با نتیجه دو بر یک به سود پیکان در جریان بود به دلیل ورود تماشاگران به زمین و مضروب کردن یکی از کمک داوران نیمه تمام ماند.

 

البته با توجه به محکومیت های قبلی صنعت نفت انتظار می رود این بار شاهد حکم شدیدتری از سوی کمیته انضباطی علیه این تیم باشیم. نکته ای که مورد اشاره اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی هم بود.

877


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3expx9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فیلم بازی جنجالی پیکان و نفت آبادان آنالیز خواهد شد