تاریخ انتشار: 1397/07/01 08:57
کد خبر: 129275

هشدار به آقای شفر؛اولتیماتوم نزدیک است!

سرمربى تیم فوتبال استقلال با کسب نتایج ضعیف در آستانه گرفتن اولتیماتوم از مدیران آبی پوشان پایتخت قرار دارد.
هشدار به آقای شفر؛اولتیماتوم نزدیک است!

تیم فوتبال استقلال در حالى با یک بازى کمتر در چارچوب رقابت هاى لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال نساجى مازندران رفت که در نهایت شاگردان شفر با تمام فشارهایى که روى دروازه حریف گاه و بى گاه مى آوردند نتوانستند ٣ امتیاز بازى را از آن خود کنند و با یک امتیازى که بدست آوردند راهى تهران شدند.

شفر با خرید ها و ترکیبى که از ابتداى فصل در تیم استقلال در دست گرفته تا به اینجاى رقابت ها توانسته تنها ١ برد ،١ باخت و ٤ مساوى را از ٦ بازى در کارنامه خود ثبت کند .البته حذف تیم فوتبال استقلال از  لیگ قهرمانان آسیا  را نیز تا به اینجا مى توان به کلکسیون افتخارات شفر اضافه کرد.

مربى اى که با نظر مستقیم خود بازیکنان ایرانى مصدوم و خارجى هاى ناکار آمد را جذب کرد تا به امروز استقلال نتواند در مقابل حریفان خود حرفى براى گفتن در زمین مسابقه داشته باشد.

با این وجود شفر باید بداند که در بازى بعدى مقابل حریف و رقیب سنتى خود یعنى تیم فوتبال پرسپولیس قرار مى گیرد و بدون شک این روند بازى ها و نتیجه نگرفتن ها باعث مى شود هم شفر به دردسر بیفتد و هم مسئولان استقلال دست به اقدامى براى اولتیماتوم بزنند.

هواداران تیم فوتبال استقلال به طور حتم نتیجه دربى برایشان مهم است و در صورت باخت استقلال در این بازى ،حضور شفر روى نیمکت آبى ها سخت مى شود .به هر ترتیب مدیران باشگاه استقلال تا به اینجا زمان زیادى را به شفر براى کسب نتایج خوب در فصل جارى داده اند تا این مربى بدون استرس کار خود را انجام دهد اما گویا استراحت و بدون استرس بودن شفر باعث شده تا این مربى روند بازى هاى استقلال برایش مهم نباشد و بعید نیست با این شرایط منتظر اقدامى از سوى مدیران استقلال باشیم .اقدامى که مى تواند به اولتیماتوم و در نهایت جدایى ختم شود

بدون شک مدیران باشگاه استقلال از امروز تا بعد از دربى و البته مشخص شدن نتیجه این بازى به فکر اولتیماتوم براى شفر باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48br7m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدال تفکرات اروپایی برانکو و شفر

شاید دربی آسیایی در پیش باشد/ساعت 12:30 امروز همه چیز مشخص خواهد شد
در انتظار قرعه کشی یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا