تاریخ انتشار: 1397/06/31 22:27
کد خبر: 129323

حیدر جعفری: برای برد مس رفسنجان برنامه داشتیم/ حریف در مشت ما بود!

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: بیش از 4-5 جلسه کلاس تئوری و عملی برگزار کردیم تا در بازی با مس رفسنجان به پیروزی برسیم.
حیدر جعفری: برای برد مس رفسنجان برنامه داشتیم/ حریف در مشت ما بود!

 حیدر جعفری، سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز پس از پیروزی سه-صفر تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: نتیجه نشان داد که بازیکنان ما چه عملکردی در این بازی داشتند. یک بازی منظم و با تاکتیک از بازیکنان شهرداری شاهد بودیم و خواسته‌هایمان را در زمین اجرا کردند. بازی ما تا جایی خوب و منظم بود که هواداران تیم حریف هم در پایان شهرداری تبریز را تشویق کردند. 

وی افزود: موقعیت خیلی کمی به حریف دادیم اما در مقابل موقعیت‌های زیادی روی دروازه تیم میزبان خلق و 3 موقعیت را به گل تبدیل کردیم. بیشتر به این دلیل خوشحال هستم که 2 گل ما را بازیکنان امید فصل گذشته‌مان به ثمر رساندند. 

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز ادامه داد: آقای دکتر رحیمی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز در ابتدای فصل هم هدفگذاری کردند که از بازیکنان جوان و بومی در این تیم استفاده کرده و آنها را به تیم‌های بزرگ‌تر بفرستیم. امروز 2 بازیکن جوان ما گلزنی کردند و 4-5 بازیکن نیز در ترکیب تیم حضور داشتند. میانگین سنی تیم ما در این بازی، 25 سال و متشکل از بازیکنان کاملاً بومی بود که بازی ایده آلی انجام دادند. 

جعفری با اشاره به لزوم حمایت از تیمش خاطرنشان کرد: در ابتدای فصل هم گفته بودم که این تیم شایسته پیشرفت است و رفته‌رفته به موفقیت می‌رسد. اگر به این تیم جوان و بومی فرصت و امکانات داده شود، می‌تواند به موفقیت‌های بیشتری برسد. امیدواریم مسئولان شهری، شهردار محترم و آقای دکتر رحیمی دست به دست هم بدهند تا در سال‌های آتی 10 بازیکن به تیم ملی معرفی کنیم چرا که این پتانسیل را داریم و 30 بازیکن بومی توانمند در شهرداری تبریز حضور دارند. 

وی در رابطه با اینکه آیا برد شهرداری در دیدار با مس رفسنجان تکنیکی بوده اظهار داشت: هیچ نتیجه‌ای شانسی نیست و بیش از 4-5 جلسه کلاس تئوری و عملی برگزار کردیم تا در این بازی به پیروزی برسیم. تیمی که بیش از 12 میلیارد تومان هزینه کرده است قطعاً به این راحتی شکست نمی‌خورد و اگر برنامه تکنیکی و تاکتیکی نداشتیم، گل تساوی را دریافت می‌کردیم اما با برنامه کار کردیم و توانستیم گل‌های دوم و سوم را به ثمر برسانیم. 

سرمربی شهرداری تبریز در پایان گفت: ما فردا تمرین ریکاوری داریم و روز 8 مهرماه نیز مقابل خونه به خونه به میدان می‌رویم. کارمان با این برد تمام نشده و برای بازی‌های آتی هم برنامه داریم. امشب به خاطر این پیروزی شادی می‌کنیم اما از فردا خود را برای بازی آتی آمده خواهیم کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z5v8z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جهانبخش: در همان برخورد اول حس خوبی از هم‌تیمی‌هایم گرفتم