تاریخ انتشار: 1397/06/31 20:36
کد خبر: 129351

ستاره ایرانی بهترین پاسور لیگ برتر روسیه

مهاجم ایرانی روبین کازان نمایش درخشان مقابل آرسنال تولا داشت ولی منجر به پیروزی تیمش نشد.
ستاره ایرانی بهترین پاسور لیگ برتر روسیه

در یکی از دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر روسیه تیم روبین کازان که سردار آزمون را مثل هفت مسابقه اخیرش در ترکیب و رضا شکاری را روی نیمکت داشت، از ساعت ۱۷ امروز در خانه تیم رده یازدهمی آرسنال تولا به میدان رفت.

در حالی که آرسنال تولا با دو گل پیش افتاده و در آستانه کسب سومین برد این فصل بود، در دقیقه ۷۷ سردار آزمون در محوطه جریمه آرسنال تولا صاحب توپ شد و در شرایطی که می‌توانست گلزنی کند، پاس به عقب داد تا ایگور کونووالوف با شوت بغل پا گل اول روبین کازان را به ثمر رساند و اختلاف را به یک گل کاهش دهد.

یک دقیقه از این گل روبین کازان نگذشته بود که سردار آزمون باز هم خوش درخشید و با دریبل سر پا به دنبال خلق موقعیت و گلزنی بود که با خطای الکساندر دنیسوف، مدافع میانی آرسنال تولا که با گرفتن او، ملی پوش ایرانی را نقش بر زمین کرد، یک پنالتی به دست آورد ولی خورن بایرامیان با شوت زمینی به سمت چپ دروازه که گلر حریف آن را مهار کرد، این فرصت را هدر داد.

در ادامه فیلیپ اورموویچ، بازیکن تعویضی روبین کازان موفق شد در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا یاران آزمون و شکاری در این مسابقه خارج از خانه به تساوی برسند و صاحب یک امتیاز شوند و با ۱۱ امتیاز به رده ششم جدول لیگ برتر روسیه صعود کنند.

سردار آزمون که در این فصل دو گل به ثمر رسانده بود و دو پاس گل داده بود، با پاس گلی که امروز در جریان دیدار با آرسنال تولا داد، با سه پاس گل در کنار دو بازیکن دیگر از تیم‌های دینامو مسکو و کراسنودار به صدر جدول برترین پاسورهای لیگ برتر روسیه رسید.

آزمون همواره یکی از گلزنان روبین کازان به شمار می‌رفت ولی ظاهرا امسال رویه او متفاوت شده و او با پاس گل‌های ارزشمندش عامل نتیجه‌گیری این تیم شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48brzn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مصدومیت برطرف شد؛آزمون به تمرینات برگشت