تاریخ انتشار: 1397/06/31 18:35
کد خبر: 129368

جعل امضای مالک سیاه جامگان؛ در مشهد چه می گذرد؟

در طی روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر انحلال و یا عدم حضور سیاه جامگانی ها در دیدار برابر ملوان بندرانزلی به گوش می رسد اما سیاه جامگانی ها با خرید بلیط توسط سرمربی خود (حمید زوهانی) یک روز زودتر عازم انزلی شدند تا بتوانند با آرامش بیشتری به دیدار برابر ملوان بیاندیشند.
جعل امضای مالک سیاه جامگان؛ در مشهد چه می گذرد؟

دقایقی پیش علی رغم حضور بازیکنان سیاه جامگان در میدان، ناظر مسابقه به دلیل عدم پرداخت بدهی های این تیم مجوز برگزاری مسابقه را صادر ننمود تا انحلال کامل سیاه جامگان در اولویت قرار گیرد؛ اتفاقی که هیچ بعید نیست ظرف ساعات آینده رسما اعلام شود.

نکته عجیب اینکه صبح امروز آقای سعید طرزی سرپرست سابق تیم جوانان استقلال به عنوان وکیل جدید باشگاه سیاه جامگان جهت پیگیری امور نقل و انتقالاتی این تیم به سازمان لیگ معرفی شده است در حالیکه مهر و امضای محمدرضا عباسی در پایین برگه حکم او نقش بسته بود و به صورت قانونی در سربرگ این باشگاه قرار داشت.

محمدرضا عباسی مالک باشگاه سیاه جامگان ضمن اعلام سواستفاده از مهر و امضای او  به فرتاک ورزشی گفت: "من در روزهای اخیر به دلیل فوت خواهر عزیزم درگیر بودم و اصلا در جریان مسئله نبودم و اعلام میکنم که هیچ امضایی را برای حکم وکیل جدید باشگاه ارائه ندادم و نمیدانم به چه صورت این اتفاق بروز داده شده است؛ در روزهای اخیر اصلا رفت و آمدی به باشگاه نداشتم و نمیدانم این اتفاق چگونه بروز داده است. فکر میکنم وکیل منصوب شده از سوی سرمربی تیم انتخاب شده است.

1614284_716


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wwx9x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هیچ چیزی جلوی استقلال شفر را نمی گیرد!